V Heineken Bier Heineken Bier ■mum Foto 13 toont de start van de Harddraverij (korte baanwed- strijden) op 18 september in Enkhuizen. De wedstrijden waren vooraf gegaan door een grote optocht van verschillende soorten koetsen met, uiteraard, paar den ervoor. Heineken verzorg de start- en finishdoeken en maakte aankondigingen in de vorm van spandoeken bij de invalswegen naar Enkhuizen. 3 Uren van Amsterdam. De Heineken dekschuit (foto 14) was een van de weinige boten die niet voortijdig uit het water acte de présence met zowel reclame langs de piste als met diverse verkooppunten in het Strodorp (foto 15), waar een aantal produkten uit ons dran kenpakket verkrijgbaar was. Op de laatste dag werd onder meer gereden om de Prix de Consolation, door Heineken ter beschikking gesteld. De bij dit onderdeel behorende prij zen werden uitgereikt door de heer J. Zellenrath, directeur, Reuchlindie (foto 16) de com binatie Harvey Smith met Speak Easy (3e prijs) onderscheidt. Display actie bij v.h. Gebroe ders Heuff. Als ondersteuning en in het kader van de goede Kgt samenwerking tussen Vrumo- na en Centra Tiel werd in sep tember een displaywedstrijd gehouden. Met onder meer de produkten Pepsi-Cola, Seven-Up en SiSi sinas moesten de deelnemers proberen een zo aantrekkelijk mogelijke uitstalling te maken. De deelname van de Centra leden in het gebied van Maas en Waal was zeer bevredigend. Elke display werd beoordeeld door een deskundige jury, die aan de hand van fotomateriaal de firma O. Sc hoots te Tiel als winnaar uitriep. De prijs werd uitgereikt door de directie van Centra Tiel, in de persoon van de heer S. M. van Wijk. gesleept hoefde te worden tij dens de speedbootraces 21 september op het IJ in Amster dam. Reeds in de eerste manche van het gebeuren was het veld van 65 schepen bijna gehalveerd. Volgens wereldkampioen Cees van der Velden, wegens pech aan zijn boot slechts toe schouwer, was het water dan ook ,,zeer slecht." Heineken was aanwezig door middel van de verkoop van concernprodukten, exclusieve reclame rond het parcours en advertenties in het program maboekje. Het C.H.I.O. te Rotterdam, waarbij Heineken sedert vele jaren op verschillende wijzen betrokken is, speelde zich dit jaar af van 20 tot en met 24 au gustus. Met uitzondering van de laatste dag waren de weersomstandighed heden voor de 29ste manifestatie van Neêrlands grootste hippische gebeuren in de openlucht weer uitstekend. Ons concern gaf 15 29

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1975 | | pagina 29