IN NIEUWE FLES COEBERGH CITR OEN BRANDEWIJN wam iRvvrJS BjCoeWW" Lekker drinken wat je lekker vindt! In de wereld van het gedistilleerd richt Coebergh zich met dit motto speciaal tot de vrouw. Want Coebergh is een specifiek merk voor haar gedistilleerd! Vrouwen zijn niet bang om gewoon lekker te drinken wat ze lekker vin den. De cijfers hebben bewe zen dat die trend naar vruch- tengedistilleerd neigt. En aangezien Coebergh zich specialiseert in vruchtenge- distilleerd, vormt de ver nieuwde citroenbrandewijn een logisch onderdeel van dit pakket. Maar dat niet alleen! Coebergh citroenbrandewijn is uniek op dit deel van de markt omdat deze vruchten brandewijn de enige typisch op de vrouw gerichte aanbie ding is. De introductie, op de jongste Slijtersvakbeurs, van Coe- bergh's nieuwe citroenbran dewijn is bijzonder succesvol verlopen. In feite was en is er sprake van een nieuw produkt. Citroenbrandewijn, gestookt naar een nieuw re cept, niet te bitter, niet te zoet, met een alcoholgehalte van 21 procent. Bovendien verpakt in een nieuwe (liter fles van kleurloos glas, Ci troenbrandewijn is geel. En dat moet zij kunnen zien. Vandaar de vervanging van de groene fles. De introductie werd onder steund met speciaal display materiaal voor de slijter. Ook de consument deelt in de in- troductievreugde en ont vangt bij iedere liter een mi niatuurflesje met een van de andere typisch vrouwelijke dranken van Coebergh. Lek ker drinken wat je lekker vindt De introductie van de nieuwe citroenbrandewijn vond plaats op de jongste Slijtersvakbeurs

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1975 | | pagina 19