HOPPE consumentenpromotie bingo ROSES ZET DE WISKEY-WINST WEER IN BLOEI m Roses BOURBON 18 R*wK«ws Four Ftoses, Kentucky Straight Bourbon whiskey, een produkt van Seagram, de wereldberoemde distillers. BotvSmu'»1' I ynuo.s Wmsfp gratis LeTtêr Eind september is voor het merk Hoppe weer een nieuwe consumentenpromotie uitgebracht. Logisch, na het succes van de beide vorige Hoppe acties, u weet wel, het gatenkwartet en het spellenboekje. Het nieuwe actie-artikel is al even attractief: Hoppe letterbingo. Natuurlijk zorgen wij ook deze keer voor wat extra fanfare. Zo krijgen de slijters ditmaal een zo mogelijk nog opvallender toonbankstandaard waarvan de basis gevormd wordt door een origineel Hoppe letterbingobord. Raambiljetten en schapstroken completeren het p o s.-materiaal. De gang van zaken is dezelfde als bij de vorige acties. Iedere slijtersklant, die een fles Hoppe jonge jenever of vieux koopt, krijgt daarbij een gratis Hoppe letterbingo, compleet met spelregels. Ook ditmaal geen extra handling, die wordt door onze G.G.N.-vertegenwoordigers verricht. Wel extra orders, mogen we aannemen. Of extra grote orders Hoppe, het snelst groeiende gedistilleerd-merk in Nederland! ..een keur van reclamemateriaal voor de actie Met de slagzin „Four Roses zet uw whiskey-winst weer in bloei" lanceerde Reuchlin op de jongste Slijtersvakbeurs de eerste van een reeks acties voor Four Roses Bourbon Whiskey, de bekende Amerikaanse whiskey. De eerste actie liep van 15 september tot 15 oktober en was gericht op de slijters. Zij werden geïnformeerd omtrent de uitstekende winstmogelijkheden, die Four Roses biedt. In de stuntsfeer, waar in whiskey de laatste jaren terechtgeko men is, bevindt zich gelukkig niet het segment Bourbon whiskies. Hierin is voor de slijters nog een goede winstmo gelijkheid weggelegd. Een en ander werd in een aantrekkelijke brochure duidelijk en helder uiteenge zet. Daarin vond de slijter bovendien veel informatie over Bourbon whiskey in het algemeen en voor Four Roses in het bij zonder. Bijzonder attractief was de aan deze ac tie verbonden wedstrijd. Bij aankoop van twaalf flessen kon men deelnemen aan r een prijsvraag, waarbij de winnaars een schitterende reis naar de Amerikaanse staat Kentucky, de bakermat van de Bourbon whiskies, in het vooruitzicht werd gesteld. Ook aan de consument is gedacht, want om de doorstroming in de winkels te sti muleren, loopt tot en met 31 december een actie, waarbij Four Roses haar naam eer aandoet. Een prachtige stamroos, de ,,Ena harkness" van de Koninklijke Kwekerijen Moerheim, met een winkel waarde van ƒ25,—, wordt bij aankoop van een fles Four Roses aangeboden voor slechts ƒ9,95! Om dit grote nieuws aan te kondigen is aan de slijter mooi winkelmateriaal ver strekt en op iedere fles vertelt een halsroosje" hoe de stamrozen te be stellen zijn. „Zeg het met bloemen", vindt Reuchlin en daarom is een zestal Misses Four Roses op stap gegaan om in de Rand stad de te bezoeken slijters in de rozen te zetten. Bloeiende rozen, die de slijter er aan herinneren, dat Four Roses hem helpt ook zijn whiskey-winst weer in bloei te zetten.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1975 | | pagina 18