Heineken Heineken IBH Heine HEINEKEN en ROYAL CLUBV SUPERMARKT ^•\IE RECREATIE «VAKANTIE «RECREATIE VAKANTIE «RECREATIE VAK||TIE ye VAKANTIE «RECREATIE «VAKANTIE «RECREATIE «VAKANTIE •3I1V3H03H# 3I±NV>IVA« 3I1V3HQ3H 3UNVNVA® 3I1V3H03H# 3LLNV>IVA3ll|y JmAOS RECREATIE Beeld van een van de Campingshows Promo tie Merkartikelen (camping Kioftveen, Voort huizen). Op het podium operettezanger Aad Jans, wiens stem. aldus de conferencier, de vrouwen kouwe rillingen bezorgde (1 Mister Heineken met een van zijn prijzen, het barbecueschort. dat hem wordt omgehangen door conferencier Bob Vrieling (2). Het optreden, na de pauze, van Rita Corita werd een daverend succes (3). Naar schatting vijftigduizend vaderlandse vakantiegangers hebben in het hoogsei zoen, van half mei tot half augustus, op hun camping kennisgemaakt met en ge noten van een avondvullende show-op- commerciële basis. Twee verschillende organisaties, elk met een eigen programma, hebben in totaal zo'n honderddertig avonden op tachtig campings verzorgd, waarbij sommige kampeerplaatsen dus twee of meer malen bezocht werden. Theaterbureau Tonnie Benoit/Dick Rien stra bracht het leeuwedeel (100) van de vakantievoorstellingen, die onder de officiële - naam Campingshow Promotie Merkartikelen op vijftig campings een gemiddelde van 350 toeschouwers per avond trokken, voor het voetlicht. Een groot aantal artiesten, onder wie enkele zeer bekende met klinkende na men zoals Rita Corita, Ben Cramer, Ad Jans, Ronnie Tober, Gonnie Baars en eenmaal de groep Teach - In, werkten mee aan het programma, dat mogelijk werd gemaakt door Heineken (Pilsener), Nova (miniwasmachines) en British-Ame RECREATIE «VAKANTIE RECREATEVAKA rican progr me v Voor bel" e woon een e ferem winr tot IV leuke andei bier, artike De vi activi hele I Een van de 68 stands in het vier weken durende vakantie-evenement voor kinde ren (6 tot 13 jaar), dat dit jaar voor de 17e maal gehouden werd, Jeugdland in de Rotterdamse Ahoy'-hallen, was een heuse supermakrt, 300 m2 groot. Opgebouwd door enkele van onze vertegenwoordigers en mede ingericht door hun collega's van de overige deelnemende fabrikanten, in totaal negentien, is deze supermarkt van 7 juli tot 1 aug.ustus jl. een doorslaand succes geweest. De kinderen, meest meisjes, stonden lange tijd in de rij om te mogen gaan winkelen. Eenmaal binnen konden zij kiezen uit vijf verschillende boodschappenlijstjes, waarna zij, gewa pend met een wagentje, de artikelen gin gen verzamelen. Aan het eind van de ,,rit" dienden zij zelf de bedragen op een van de kassa's aan te slaan om vervolgens alle flessen, potten en pakken weer op hun plaats te zetten. Zoals het bord bij de ingang vermeldde, was dit project gerealiseerd „dank zij de medewerking van Calvé De Betuwe, Co Overzicht van de supermarkt met een lange rij wachtende huisvrouwen-in-spé Een van de buitenwanden was over de volle lengte beplakt met affiches van Bistro, Heine ken en Royal Club. mme Gruy Proc' Sille\ Quai mom den taller van Ongi zijde scha ren, uitge stom onze Jeuc Spor terde nieu1 voric bezc niet Rotti Brat „acti onts „spe elerr keer in de ste e

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1975 | | pagina 22