NIEUWE OOGST Maandag 5 augustus jl. was het weer zo ver! Op die dag werd gestart met de aflevering van de „Nieuwe Oogst" COEBERGH bessenjenever franbozenbrandewijn kersenbrandewijn aardbeienbrandewijn. Binnen enkele dagen waren de produkten over geheel Nederland gedistribueerd en op vrijdag 9 augustus kon gestart worden met een daverende reclamecampagne ter ondersteuning van de verkoop van de „Nieuwe Oogst". Een campagne, waarin de consument zowel rechtstreeks als via de verschillen de media benaderd werd en wordt. Dagbladadvertenties met rode steunkleur, met als slogan: Coebergh Lekker drinken wat je lekker vindt Gedurende de maand augustus 22 radio-commercials op Hilversum 3. Aan iedere literfles Coebergh bessen jenever, frambozenbrandewijn en kersenbrandewijn een gratis schenkkurk. Prachtig reclamemateriaal in de vorm van toonbankdisplays, raam biljetten en raamstroken. De toonbankdisplays kunnen worden opgevuld met miniaturen, die aan het publiek worden verkocht. En als klap op de vuurpijl de fantastische, opwindende televisie spot, die tot 31 december a.s. 35 maal wordt uitgezonden, (zie boven). In de radio-commercial worden hetzelfde liedje en dezelfde tekst gebruikt als in de televisie-spot. Deze imponerende campagne zal zeker niet nalaten de verkoop, en dus ook uw verkoop, Coebergh „Nieuwe Oogst" de komende maanden sterk te stimuleren.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1974 | | pagina 7