opvallend schilderij: Sneeuwwitje met de zeven dwergen jaar door vertoond zullen worden. De tv-commercial werd onlangs onderschei den met de Reclamejaar prijs 1973. Badges, een rage die ook in Neder land in opkomst is. Voorop in het geheel van de acties staat de introductie van de 7-UP look, een nieuwe, speelse modelijn, die het Seven-Up beeldmerk (flesjes en kroonkurkjes) als motief heeft. Er is een com plete collectie jasjes, rokken en bloesjes, die vanaf maart in de belangrijkste boetieks te zien zal zijn. Advertenties met de nieuwe mode zullen verschijnen in de damesbla den Avenue, Viva en Mar griet. Dan organiseert Seven-Up, eveneens ingaande de Het Seven-Up beeldmerk (flesjes en kroonkurkjes) dient als motief voor de 7-UP look, een nieuwe, speelse mode die ingaande deze maand in een groot aantal boetieks te zien zal zijn. maand maart, een serie ei gen drive-in-shows. Popu laire disc-jockeys zullen door het hele land in totaal tenminste 150 avonden ver zorgen, waar op allerlei manieren Seven-Up zal wor den gepresenteerd. Door middel van posters en via advertenties in de lokale pers zullen de Seven-Up drive-in-shows aangekon digd worden. Eveneens wordt de bioscoop ingeschakeld. Seven-Up haakt ook in op de rage in badges, die op het ogenblik in Amerika aan de gang is. Er zijn allerlei badges gemaakt, die ook bijvoorbeeld tijdens de drive- in-shows zullen worden aan geboden. De wat jongere kinderen zien in hun bladen (Donald Duck, Pep en Sjors) een party-pack (feestdoos) aan geboden, gevuld met vlag getjes, toeters, ballonnen enzovoort, van alles zeven exemplaren, voor de prijs van ƒ7,77. Sneeuwwitje in de café's wil zeggen dat het publiek, veel meer dan tot dusver, in de horecasfeer met Seven- Up geconfronteerd zal wor den. Tamelijk nadrukkelijk, bijvoorbeeld door een op vallend schilderij van een bevallig Sneeuwwitje (Wille- ke van Ammelrooy) met de zeven dwergen, zal de aan dacht worden gevestigd op de mogelijkheid een 'sneeuwwitje' te bestellen: een mix van pils met Seven- Up, verfrissend en dorstles- send. Tenslotte de reductieaanbie ding voor de consument (voor het Vrumona-bottel- gebied). Kleurig en fleurig winkelmateriaal, uitgevoerd in hetzelfde 'sunburst'-mo- tief als vele andere 7 UP ui tingen, zal de verkoop in de reductieperiode ondersteu nen (zie hierboven). Dit alles is geen fabel. Het wordt u aangeboden door Seven-Up, de enige smaak die geen kleur nodig heeft! 9

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1974 | | pagina 13