t 0§% #f%r gfa %t0 *1# w§jr Heineken van alle markten thuis J\\ Ook uit is in. jfnfvfb JONGfWW u Ook de andere dranken bereiken een topverkoop: Binnenlands gedistilleerd Buitenlands gedistilleerd Aperitiefwijnen Tafelwijnen Frisdranken ZIEN DOET KOPEN. Dit oude gezegde heeft nog niets van zijn kracht verloren. Zeker voor de decembermaand geldt dat zichtbare voorraad de verkoop bevordert. Daarom vestigen wij de aandacht op enkele tips voor uw afnemers/detaillisten. ALGEMEEN. De extra omzet wordt het best opgevangen door displays in de winkel te zetten. Natuurlijk is de vaste plaats in het schap belangrijk, maar voor de extra omzet neemt men gewoon een aantal dozen of kratten, die zó in de winkel worden geplaatst. Het spaart de detaillist veel personeelskosten. (Zie de foto links). Voor BIER en FRIS spreekt dit vanzelf. Maar ook voor: SHERRY (Kennen uw afnemers de voortreffelijke Tenido sherry reeds?) PORT (De naam Borges mag in hun assortiment niet ontbreken) CHAMPAGNE (Jeanmaire, de feestdrank bij uitstek!) TAFELWIJN (Ginestet en Bouchard wijnen verhogen de sfeer) GEDISTILLEERD (Goede greep: Bokma Vodka, Coebergh Bessenjenever, Hoppe Vieux) CINESTP k&i Ti.j VEEL VRIJE DAGEN. Deze dagen zitten we niet steeds thuis. Vele mannen grijpen de feestdagen aan om hun keuken prinses tot hun tafeldame te maken. Daarom een aantal suggesties voor uw horeca-afnemers. Ook hier gaat de stelregel zien doet kopen op. Kleine verzorgde uitstallingen, die „levende" suggesties zijn voor de-dranken-bij-de-maaltijd, zullen de beslissing van de gast én de omzet bevorderen. (Voorbeelden hier van ziet u hierboven en links). Wij zullen geen aanbevelingen doen voor het Kerst diner, maar graag geven wij u een aantal lunch-tips door, die wij in het land mochten optekenen. 6

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1973 | | pagina 6