QUlJn Het wijde, woelige water van de Amstel vormde zon dag 23 september tijdens de 3 uren van Amsterdam weer het toneel, waar zich de strijd tussen de super snelle speedboten afspeel de. Op de oevers en de brug- van onze produkten goed vertegenwoordigd. De foto's, die ter plaatse en tijdens de rechtstreek se uitzending van het tv- scherm gemaakt zijn, ge ven daar een duidelijk beeld van. Na afloop reik te onze heer K. A. War- Ook het Seven-Up amfibievoertuig was bij het speedbotengeweld aan wezig. gen verdrongen zich vele duizenden toeschouwers, terwijl een ongekend aan tal thuiskijkers de race op hun scherm volgden. Op di verse punten waren wij met verschilende reclame uitingen voor een aantal menhoven de Heineken trofee uit aan de winnaar van de 3 uren, de Neder lander Cees van der Vel den, die met zijn Ameri kaanse ploegmaat Bill See- bold in drie uur een af stand van 432 kilometer af legde. Onze drijvende reclametoren bij de 3 uren van Amsterdam. Een van de vele televisie beelden van de race op de Amstel. Bokbier in BB-kwis wil zeggen dat op 27 oktober tijdens de uitzending van dit populaire programma ons Bokbier enige ogen blikken in het middelpunt van de belangstelling heeft gestaan. En wel in de vorm van een kleurige uitstalling van twaalf kisten Heineken Bokbier, aangekleed met delicatessen (fijne kaas- en worstsoorten), een fraaie kandelaar en enkele gla zen. Het geheel vormde een van de rondeprijzen en werd door Pierre van Ostade met veel verve aangekondigd. Bokbier in BB-kwis. Het Pepsi-parateam in actie op de dag der luchtsporten. koppig publiek in het ka der van het vijflandentoer- nooi de interland Neder landZweden bijwonen. Achter de doelen was uit sluitend Heineken reclame aangebracht. De zoge naamde ordebewaarders bij deze wedstrijd waren in Heineken shirts gestoken. Nederland kwam als win naar uit de soms harde strijd. Op de achterpagina. De Britse week in Ouden bosch, waarvan wij in het vorige nummer reeds mel ding maakten (zie ook pa gina 18 en 19) werd op 22 september afgesloten met een optreden van de Heineken Fanfare uit Den Bosch, welke bij die ge legenheid gefotografeerd werd vóór de imposante basiliek van Oudenbosch. Ter gelegenheid van „25 iaar Van Duyn-Horeca" golden op 3 oktober in alle .zaken van de bekende Rotterdamse horeca-on- dernemer K. van Duyn, die op deze dag vier nieuwe bedrijven aan de reeds be staande toevoegde, de prijzen van 1948. Om er enkele te noemen: een glas bier „deed" 32, een borrel 38 en een sherry 47 cent. Dat deze geste door de vaste en de nieuwe clientèle hoge lijk gewaardeerd werd be hoeft geen betoog. H0PP1

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1973 | | pagina 23