I Royal Club Bitter Lemon nu ook in de literfles! Royal Club Royal Club Royal Club BfTTER LEMON BfUm LEMON UTER Kfcal CUm ^SfcWAST MET MG *WWE P0= '-rr ÖTTER L£MON OUD1 UTEfl 36 CT STATKOELl «WOEK .«Own«NT BV Royal Club, het snelstgroeiende merk in de tonic/bitterdrankenmarkt, introduceerde begin september de literfles Bitter Lemon. Gesteund door de goodwill voor Royal Club bij de consument, de zeer grote acceptatie van de 200 cc fles Bitter Lemon in de horecawereld en de gegarandeerde hoge kwaliteit van deze Royal Club variëteit, betekent deze introductie een nieuwe impuls voor dit zo winstgevende segment in de frisdrankenmarkt. Bij de introductie werd een zeer aantrek kelijke reductie-aanbieding gehanteerd: Royal Club Bitter Lemon in de literfles tijdelijk van f 1,32 voor 1,09 Advertenties (in de vorm van de hiernaast afgedrukte proclamatie) in de vakbladen voor de detailhandel en kleine blikvangers op de voorpagina van de grote dagbladen ondersteunden de introductie. 5

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1973 | | pagina 5