Inhoud - IN - BI assortiment van Vrumona geprolongeerd Fris-in-blik geprolongeerd 2 Geen zomer zonder Heineken 3 De beste drinkers drinken het (vervolg) 4 De Amstel wielerploeg 4 Nieuw winkelmateriaal voor Amstel Gold 5 Beerenburg 6 Nieuwe Oogst Coebergh Bessenjenever 7 Alternatieve wijnen uit Spanje en Corsica 8 Beurzen 10 Onder nieuw dak 12 Opening Heineken Hoek 19 Seven-Up Jutteractie19 Meer plezier met Heineken op de camping 19 Leven in de bouwerij 20 IFA trainde in KNVB-sportcentrum 24 Barbecue-instuif bij Sla-in Den Haag 24 Detailhandelscholen timmerden aan de weg 25 Nieuws allerlei 26 Vlaardingen 700 jaar stad 28 Ontwerp voorpagina: J. Schimmer Tap Schap is een tweemaandelijkse uitgave van Heineken Nederland B.V. Redactie/adres W. J. Bruggeman, Postbus 28, Amsterdam telefoon 020 - 70 24 12 Wegens succes geprolongeerd! Dat kan gezegd worden van het Vrumona Fris-in-blik assortiment bestaande uit SiSi Sinas, SiSi Cas sis, Pepsi-Cola en Seven-Up. Na het introductie-seizoen in 1972, gestart met veel promotionele acti viteiten op de toen gehouden Roka, afgesloten met een succesvol ver koopresultaat, is duidelijk gewor den, dat steeds meer consumenten bereid zijn, om vooral in de zomer maanden een bepaalde meerprijs te betalen voor fris-in-blik, in ruil voor het gemak, dat deze éénmalige verpakking hen biedt. En terecht, want de voordelen van blik voor de consument zijn legio: licht in gewicht onbreekbaar gemakkelijk mee te nemen snel te koelen geen statiegeld ruimte besparend. Maar ook de handel weet inmiddels precies, wat ze aan fris-in-blik heeft: lagere winkelkosten hogere winst per m2 geen retouremballage gemakkelijk en aantrekkelijk in display SiSi Sinas, SiSi Cassis, Pepsi-Cola en Seven-Up in de snel groeiende fris-in-blik markt onderneemt Vru mona ook dit jaar weer diverse in- ken, fraaie display- en schapkaar- ten. Een reclamepakket, waarmee de ondernemer zijn voordeel kan doen. stimuleert impulsaankopen geen breuk. Ter ondersteuning van de verkoop van het Vrumona blik-assortiment tensieve reclame-activiteiten, onder andere in de vorm van uitgebreide luchtreclame, gedurende het zomer seizoen en de toeristische topdagen. Daarnaast stelt Vrumona weer in ruime mate winkelmateriaal beschik baar, zoals exclusieve displaybak- 2

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1973 | | pagina 2