Een kwaliteitsprodukt met een agressief actieprogramma SlS»sm SiSi Sinas VAK Het frisdrankenseizoen staat weer voor de deur. Duidelijk het moment dat bij de con sument de terughoudendheid in de aankoop van frisdranken kan worden overwonnen. Een terughoudendheid, die na jaren van sterke stijging in de frisdrankenconsumptie het vorig jaar is ontstaan tengevolge van de invoe ring van de frisdrankenaccijns. Vrumona gelooft in een herstel van de frisdrankenconsumptie in dit jaar. Vooral wanneer de zomer daaraan wil meewerken. Vrumona is er evenzeer van over tuigd, dat de consument daarbij ge stimuleerd dient te worden. Vandaar de daverende actie voor SiSi sinas, die van maart tot juni zal du ren: „elke fles tijdelijk van 1,11 voor 89 ct." Een actie bovendien die gericht is op het in volume grootste frisdranken segment, de sinasmarkt. Bovendien een markt, waar de prijs- stijging van het afgelopen jaar voor de consument hard is aangekomen, aangezien de consumptie van dit pro- dukt vooral in kinderrijke gezinnen erg hoog ligt. Vrumona, dochter van het Heineken concern, wenst uw en haar omzet in de belangrijke sinasmarkt te active ren door een agressief, duidelijk op haar afnemers afgestemd beleid. Vandaar deze formidabele SiSi actie. Vandaar ook de formidabele bekend making van deze actie aan de consu ment een nieuwe kleurrijke tv-spot een indringende radiocommercial bekendmaking van de actie in een aantal dagbladen Vandaar ook het opvallende reclame materiaal displayhangers raambiljetten kistkaarten schapkaarten In het vakblad is in maart reeds een displaybiljet bijgesloten, zodat uw afnemers in staat waren SiSi onmid dellijk een opvallende plaats in hun winkel te geven. Zorg dat u voldoende voorraad heeft, want een kwaliteitssinas voor een dergelijke aantrekkelijke consumen tenprijs verhoogt de omzetsnelheid aanmerkelijk. En vergeet ook niet de andere SiSi smaken, SiSi citroen, SiSi cerise en SiSi cassis te bestel len! Het SiSi-merk wordt uiteindelijk in dringend onder de aandacht van uw klanten gebracht, wat de merken- bekendheid en merkenvoorkeur sti muleert. Alle SiSi smaken zullen daarvan on getwijfeld profiteren. Vrumona wenst u nu reeds zomerse omzetten met haar SiSi vruchten limonades toe! 8

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1973 | | pagina 8