>1 voor Hoppe-in-'t-nieuw Wikkelpapier. introductie zo belangrijke bijeen komst, werd uitgesproken door de voorzitter van de Divisie Commercie, de heer J. van der Werf. Inmiddels zijn de activiteiten op het gebied van reclame en verkoop in volle gang. Daarbij werd ondervon den, dat het vernieuwde Hoppe-beeld overal bijzonder goed is aangeslagen. De eerste reacties op de groot scheepse introductie van de totaal Het nieuwe Hoppe-beeld werd door de handel goed ontvangen en weergegeven. vernieuwde uitmonstering van het Hoppe-assortiment waren ronduit en thousiast. Met name de handel heeft met woord en daad laten blijken bij zonder blij te zijn met het nieuwe uni forme beeld. Zo goed de nieuwe fles Tijdens de presentatie op 1 maart werd onder meer de tv-reclame voor het voetlicht gebracht. in de hand ligt, zo goed valt de nieu we uitmonstering in het oog en in de smaak. Een beeld van een van de eerste tv-spots, zoals deze op het scherm kwam. Gezien de eerste resultaten mogen we zeggen dat het nieuwe Hoppe- beeld zich een goede plaats veroverd heeft in de Nederlandse gedistilleerd- wereld. Dankzij uw inspanningen én de door ons verleende verkooponder steuning kan een verdere stijging van de omzet ongetwijfeld tegemoet- gezien worden. 7

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1973 | | pagina 7