■Heinekej Heineken Thuis is er Heineken Op de foto hiernaast ziet u zo'n uitstalling, een van de vele, die mede hebben geleid tot een verhoging van de bierverkoop. Waarmee, dankzij de inspanningen van alle betrokkenen, gesproken kan worden van „Zomerse omzetten.... ook in de winter". Met een kleine variatie op het bekende gezegde ,.Oost West, Thuis Best" hebben wij in de afgelopen maanden voor Heineken bier een reclamecampagne gevoerd, waarin de gezellige, huiselijke sfeer van de wintermaanden centraal stond. Het materiaal, waarop dit thema was afgebeeld, vormde dan ook een aantrekkelijke weergave van de huiselijke sfeer, zoals wij die juist in Nederland van oudsher beleven. Want al mogen dan de barre winters kennelijk tot het verleden behoren, de gezelligheid thuis is dezelfde gebleven. Of dat nu bij het knappende houtvuur van een open haard is, rond de tafel met een van die oude of nieuwe gezelschapsspelen of bij de bewegende beelden van de buis, thuis is er gezelligheid. Thuis is er óók Heineken. En Heineken bier staat voor gezelligheid en sfeer. Niet minder dan vijftienduizend winkelbedrijven, verspreid over het hele land, hebben de afgelopen maanden in het teken van „Oost West, Thuis is er.... Heineken" gestaan. In dat aantal zijn enkele duizenden begrepen, die extra aandacht aan het gegeven hebben geschonken door middel van een display, voorzien van de voor deze campagne ontworpen sfeermakers.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1973 | | pagina 9