Grootscheepse introductie van nieuwe uitmonstering HOPPE-BEELD Met HOPPE word je weer mens! totaal gemoderniseerd Hoppe, helemaal in het nieuw! Dat is het grote nieuws, dat eind februari via een groot aantal verschillende reclame kanalen de wereld wordt in gestuurd. Zowel handel als consument zullen op grootscheepse wijze attent worden gemaakt op de geheel vernieuwde uitmonste ring van het Hoppe-assorti- ment. De introductie van het totaal gemoderniseerde beeld van fles, etiket, doos en dergelijke wordt ondersteund door tele visie- en luchtreclame en door advertenties in dag- en vak bladen, terwijl toonbankkaar- ten, affiches en ander p.o.s.- materiaal garant zullen staan voor een hoge attentiewaarde in de winkels. De campagne wordt gevoerd onder het motto: tSOJtmn inlXtié <1 van deze Jenever berust op steun vanouds de makers van 'I Sloan borg voor de goede hor leende smaak van de inhoud ropsole onbeschadigd is f JNE JONGE JENEVER 35% AM OLOÖE"1

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1973 | | pagina 7