De beste drinken het Lands beste brouwers brouwen het. AMSTEL ngetwijfeld zal het naderende voorjaar de doe- het-zelvers, waarover in de titel gesproken wordt, aanzetten tot nieuwe of hernieuwde activiteiten, binnenshuis of buitenshuis. p deze doeners, met elkaar een grote, nog steeds groeiende groep bierdrinkers, richt zich de komende campagne voor Amstel bier. nder het motto De beste „doeners" drinken het zal gedurende de maanden maart en april in de winkelsector extra aandacht aan Amstel bier worden geschonken. Het thema, verwerkt in kleurrijke beelden op een krattenkaart, een mobile en een raambiljet, sluit aan bij de doe-het-zelf karweitjes, die straks door de h.h. huisvaders b.b.h.h. in huis en tuin zullen worden opgeknapt. Qf dat nu timmeren, behangen of de tuin omspitten is, het zijn allemaal bezigheden, die goed passen in de actieve sfeer, die wij met Amstel bier via pers-, televisie- en bioscoopreclame op de consument willen overbrengen Qp de afgebeelde foto is een voorbeeld gegeven van een goed verkopende display, waarin als reclamemateriaal een krattenkaart en een mobile zijn verwerkt. Zander uw afnemers zullen ongetwijfeld actieve ondernemers zijn, die het thema nog extra zullen ondersteunen door het bijplaatsen van enkele doe-het-zelf gereedschappen. Qnze gezamenlijke inspanningen zullen ertoe leiden, dat wij na afloop van de campagne kunnen zeggen: Qok de beste „doeners" drinken het. 's Lands beste brouwers brouwen het.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1973 | | pagina 6