Lekker drinken watje lekker vindt Ik drink lekker wat ik lekker vind. Coebergh reclamecampagne Coebergh bessenjenever Ook een vorm van vrouwen- tintelende, pittige Coebergh bessen- emancipatie: Je niks aantrekken van jenever, barstensvol lekkere, frisse, wat mannen vinden dat lekker jonge bessen. is. Gewoon drinken'wat je zelf lekker vindt. Bessenjenever bijvoorbeeld. Frisse, Lekker met ijs. Lekker met tonic. Lekker met up. Lekker met gin. Lekker puur. Eind november is de nieuwe Coebergh campagne gestart, die de verkoop van vooral Coebergh Bessenjenever in de belangrijke december-feest-maand gaat ondersteunen. Onder het thema: LEKKER DRINKEN WAT JE LEKKER VINDT" zullen wekelijks kleurenadvertenties in de belangrijkste damesbladen verschijnen. Affiches in buitenreclame, posters, toonbankkaarten en schapstrips staan garant voor een hoge attentiewaarde. Bovendien is deze campagne in het decembernummer van de belangrijkste slijters vakbladen geïntroduceerd.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1972 | | pagina 8