- f 25 oktober in de Utrechtse Jaarbeurs werd gehouden. Vrumona nam als enige frisdrankenfabrikant deel aan deze vakbeurs, die geheel aan de distributie van pro- dukten door middel van automaten is gewijd (zie ook pag. 12 en 13). Eind oktober werden in een aantal belangrijke vaktijd schriften advertenties geplaatst gericht op het bedrijfs leven (kantoren en fabrieken), het onderwijs, instellingen en ziekenhuizen, en de groep horecabedrijven. In deze advertenties werd er op gewezen, dat frisdranken expert Vrumona over veel ervaring beschikt bij het au tomatiseren van de verstrekking van frisdranken. De advertentie eindigt met een coupon, waarmede een fraai uitgevoerde brochure kan worden aangevraagd „Dorstlessen per auto maat", waarin de aandacht wordt gevraagd voor de mo gelijkheid om naast het tra ditionele kopje koffie, nu bij het werk óók frisdranken te verstrekken. De folder zal eveneens wor den gestuurd aan een groot aantal geselecteerde adres sen in de onderwijssector. Enkele cursiefjes folder: uit deze Frisdranken zijn de oppeppers bij uitnemendheid. Zij zorgen, vaak meer nog dan 't altijd aan wezige kopje koffie, voor een goede, opgewekte sfeer. En voor een plezierig werkklimaat. Hoe belangrijk dat is, ook voor uw omgeving, zult u ongetwij feld beseffen. Frisdranken stimuleren ieder een bij het werk, verkorten wachttijden en vullen pauzes plezierig op. Zo goed het reeds gebruike lijk is de koffie via automa ten te verstrekken, is dit ook mogelijk met frisdranken en uit efficiencyoverwegingen zeker aan te raden. Groepsdorst, niet alleen op scholen (boven), maar ook in bedrijven, kantoren, kantines en dergelijke. Automaten maken het gemakkelijk frisdranken te verstrek ken. Zij zijn niet alleen gemakkelijk maar ook voordelig. Zij maken het bijvoorbeeld mogelijk het eventueel aanwezige kantinepersoneel beter en efficiënter in te zetten. Automaten kunnen overal geplaatst worden; gespreid door het hele bedrijf of geconcentreerd op één plaats. Automaten staan 24 uur per dag klaar voor iedereen. Vooral als er geen bediening is, gaan de voordelen van het verstrek ken van frisdranken per automaat spreken, zowel voor de ex ploitant als voor de gebruiker. Ook de grootste groepsdorst" kan automatisch gelest worden. Wil de verstrekking van frisdranken het beoogde doel, als boven omschreven, bereiken dan dient de kwaliteit uiteraard uitstekend te zijn. Het verstandigste is dan ook daarbij een expert in te schake len. Vrumona is zon expert. Vrumona is één van de grootste frisdranken-fabrikanten in ons land. Van Vrumona komen de grote bekende merken als Seven-Up, Pepsi-Cola, Royal Club tonic en Sisi. Merken die iedereen kent. Die thuis en uit worden gedronken. Bovendien heeft Vrumona een rijke ervaring in fris dranken en frisdrankenverkoop per automaat. Van die ervaring kunt u profiteren. Dat dit niet slechts „reclamekreten" zijn, bewijzen de vier functionarissen van zo verschillende bedrijven als een stationsrestauratie, een grote bank, een school en een grote fabriek, die hun ervaringen met Vrumonaprodukten en automaten vertelden ten behoeve van een smakelijke kleurenfolder, die Vrumona heeft uitgebracht ter onder steuning van het verkoopge sprek met geïnteresseerden. „Jammer, ik had hier vijf jaar geleden mee moeten beginnen", zegt een sta tionsrestauratiehouder. „Sinds vorig jaar liggen de moeilijkheden achter ons, want toen stapte ik op ad vies van Vrumona over op postmix bekerautomaten. Ze bevallen uitstekend. Hoewel ze echt niet zachtzinnig be handeld worden, zijn er vrij wel nooit mankementen en tenslotte is de geweldige ser vice van Vrumona uitstekend. „Omdat wij het beste moes ten hebben, werd het Vru mona", verklaart de con cierge van een grote school. „De kwaliteit van de vier soorten frisdranken, als si roop geleverd, is voortreffe lijk en ze worden uitstekend gekoeld. Ten gerieve van de schooljeugd gaan er zo'n 750 bekertjes per week door en er is nog geen klacht ge vallen." „Efficiënter dan bij deze fles- senautomaten is bij ons ge woon niet denkbaar", is de kantinebeheerder van een grote fabriek van mening. „Wij hebben nu in de loop van zeven jaar, in prettige samenspraak met Vrumona, 18 flessenautomaten in ons bedrijf geplaatst. Die voldoen volledig aan onze eisen: kwaliteit, service, soepele aanlevering, arbeidsbesparing en hygiëne." De B.H.W.-markt is dus een interessante markt met nog vele mogelijkheden juist voor die artikelen uit het Vru- mona-assortiment die voor de groothandel de beste mar ges hebben. Vrumona besteedt thans veel aandacht aan deze markt. Haak hierop in en breidt ook uw klantenbestand uit met BHW-afnemers. Vrumona biedt u hiervoor graag alle hulp en faciliteiten. 11

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1972 | | pagina 11