t nieuw GRAPEFRUIT Introductie SiSi Cerise en SiSi Grapefruit in de horecasector. Alhoewel de consument in de hore casector minder snel zijn behoefte aan variatie kenbaar maakt, introdu ceert Vrumona de twee nieuwe sma ken ook in deze sector: SiSi Cerise, omdat de cerisesmaak „in" is en de verwachting gerecht vaardigd is dat de toenemende thuisconsumptie tevens zal leiden tot toenemende horecaconsumptie. SiSi Grapefruit, omdat Vrumona hiermede de kans aangrijpt een nieuwe smaak als eerste werkelijk krachtig te pousseren. Een smaak die dat hebben herhaalde smaak testen en marktonderzoeken bewe zen opvallend goed aanslaat bij de consument. De introductie van SiSi Grapefruit haakt duidelijk in op de bestaande bittertrend, zonder dat het produkt te bitter is geworden. De SiSi for mule staat er borg voor, dat een grote groep consumenten dit pro dukt zullen appreciëren. Extra aandacht is door Vrumona be steed aan de bekendmaking van deze nieuwe smaken aan de con sument in het horecabedrijf. De Vrumona-vertegenwoordigers beschikken over viltjes en lucifers etuis van zowel SiSi Cerise als SiSi Grapefruit. Deze zullen over de horecabedrijven gedistribueerd wor den, die deze smaken in hun as sortiment opnemen. De introducties van beide variëteiten worden in dringend aan de handel bekendge maakt door een attractieve handels aanbieding door een opvallende en kleurige bijlage in Misset's Horeca. Resumerend: De aanpak van de introducties van SiSi Cerise in de winkelsector, SiSi Cerise en Grapefruit in de horeca sector, doen een suces voor deze nieuwe SiSi smaken verwachten. De introductieperiode is zodanig gekozen dat u in het hoogseizoen door spectaculair op de nieuwe SiSi introducties in te haken volledig kunt profiteren van de steun die Vrumona u in deze belangrijke sec tor van de frisdrankenmarkt biedt.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1972 | | pagina 9