CERISE Wi 't houdbaar WG BEPerkt Het SiSi assortiment heeft wederom een uitbreiding ondergaan en wel met de introducties in mei van: SiSi Cerise voor de winkelsector, in de „fles zonder klachten" en SiSi Cerise en Grapefruit voor de horecasector, in het bekende 200 cc standaardflesje. Introductie SiSi Cerise in de winkelsector. De consument van vandaag heeft behoefte aan variatie in zijn con sumptiepatroon. Dit manifesteert zich in sterke mate bij de vruchten limonades. Na het succes van Cas sis komt nu ook een andere „rode" smaak duidelijk in de belangstelling van de consument, namelijk Cerise. In deze ontwikkeling wil Vrumona krachtig meegaan door een duidelijk eigen gezicht te tonen. Hoe doet Vrumona dit Door een produkt van een ge garandeerd hoge kwaliteit op de markt te brengen, dat uitvoerig bij de consument is getest. Door de „fles zonder klachten" met de probleemloze schroef- sluiting: gemakkelijk te openen, weer hermetisch te sluiten. Door een populaire prijsstelling van 1,29 voor de consument. Met deze consumentenprijs is SiSi Cerise duidelijk populairder geprijsd dan andere Cerisemerken. Het kwaliteitsimage van het SiSi- merk enerzijds en deze populaire prijsstelling anderzijds maken de in troductie van SiSi Cerise tot een aantrekkelijke propositie. Vooral ook omdat Vrumona al haar krachten in zet om SiSi Cerise bij de consument bekend te maken: door een interessante kennis- makingsprijs: elke fles met 30 ct voordeel door het omvangrijke SiSi tv- programma: méér dan 100 SiSi spots in 1972 met het komische duo Johnny en Rijk door veelkleurig en attractief winkelmateriaal. Alléén de introductie wordt reeds met 12 tv-spots, speciaal gericht op SiSi Cerise, ondersteund. Boven dien wordt de introductie nog lan delijk in de dagbladpers bekendge maakt. Met elkaar een reeks van reclame inspanningen, erop gericht de con sument tot een eerste en volgen de aankoop aan te zetten.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1972 | | pagina 8