FRIS IN BLIK VAN VRUMONA een sterk assortiment in een snel groeiende markt Duidelijk blijkt uit onderstaande index, dat de omzet van frisdran ken in blik op de Nederlandse markt in 1972 minstens zal ver dubbelen. 1972 Nederlandse markt nu rijp is voor frisdranken in blik. Bij de consument neemt de popu lariteit van „frisse" blikjes enorm toe, want de voordelen van blik zijn vele. licht in gewicht onbreekbaar makkelijk mee te nemen snel te koelen geen opener nodig drink glazen overbodig geen statiegeld neemt weinig plaats in. Vrumona ondersteunt haar sterke blikassortiment met intensieve re clameactiviteiten. Het nieuws is be kend gemaakt in de belangrijkste vakbladen met een informatieve bij lage die ook als raambiljet kan wor den gebruikt. In de recreatie-markt zal door middel van speciale adver tenties gewezen worden op de voor delen die blik in deze markt biedt. Uitgekiend ontworpen displaybak- ken voor SiSi, Pepsi-Cola en Seven Up zijn beschikbaar en bij de blik- tray's zijn speciale reclamekaarten verpakt. Samen met de display-cards en schapkaarten biedt Vrumona de ondernemer een reclamepakket waarmee hij zijn voordeel kan doen. Dit betekent voor hem: hoge winst per m2 geen retour emballage makkelijk in de display geen breuk meer impulsaanko pen. Hierbij komt nog de collectieve „fris in blik"-campagne die dit jaar zeer sterk opgevoerd gaat worden met acht maal een vierkleuren-ad vertentie in dames- en familiebladen en met nieuwe spots (zestig keer) op de televisie. Tenslotte een pro gramma van tachtig maal een „in gezonden mededeling" in alle dag bladen, advertenties in recreatiebla den en vakbladen. Fris in blik gaat het in 1972 helemaal maken. Zorg dat u uw deel voor deze omzet niet mist. Vrumona geeft u de kans met het sterkste assorti ment in blik: Seven-Up, SiSi en Pepsi-Cola Op de afgelopen Roka was de in troductie van het blik-assortiment van Vrumona een van de trekpleis ters van de concernpresentatie. In een kleurige en aantrekkelijke display bracht Vrumona naast de bekende blije blikjes van Seven-Up nu ook SiSi Sinas, SiSi Cassis en Pepsi-Cola in blikverpakking. De Roka was het startpunt van de activiteiten die Vrumona gaat ont ketenen rondom haar blikassorti ment. In een „blik"sem-offensief werden vanaf eind maart de ver kooppunten bezocht en bevoorraad. De opmars van fris in blik is ten opzichte van bier in blik wat aarze lend van start gegaan. In het ko mende seizoen mag nu ook de doorbraak van frisdranken in blik verpakking verwacht worden, zoals dat een paar jaar geleden in de biermarkt het geval was. Bijgaande cijfers geven duidelijk aan dat de 6

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1972 | | pagina 6