ROMERIA PROJECT consument krijgt merkartikelen letterlijk voorgeschoteld Op een aantal campings in Neder land zullen de vakantiegangers het komende seizoen voor een beschei den bedrag kunnen profiteren van hetgeen hun door een aantal merk artikelfabrikanten in een gezamenlij ke actie wordt voorgeschoteld. Het pakket merkartikelen dat deze keer de kostbare aandacht van het publiek gaat opeisen is zodanig sa mengesteld dat het alle ingrediën ten bevat voor de in ons land snel Samen barbecue-en, ja gezellig! Een van de genodigden op de proefséance in gesprek met de conferencier van het barbecue team, de heer D. J. Engelbracht (midden) en de heer P. W. Schinkelshoek, directeur van Pe- wesch (rechts). kele barbecuedeskundigen diverse campings afreizen. Gewapend met de uitverkoren pro- dukten en het benodigde roosterma- teriaal zullen zij de kampeerders de geheimen van zo'n gezellige en on gedwongen openluchtmaaltijd bij brengen. Naast deze originele de monstratie zal de actie ondersteund worden door verkoop van de desbe treffende merkartikelen in de kamp winkel. De naam van het project, Romeria, is ontleend aan een feestelijke ge beurtenis in Spanje (oorspronkelijk Andalusië), waarbij een dorpsge meenschap er een dag op uittrekt populair wordende barbecue. Op verzoek van de betrokken fabri kanten zal een team van Vierhand Reclamediensten N.V., bestaande uit een conferencier, een gitarist en en- Boven: Ondanks het feit dat de proefséance zich binnenshuis af speelde, was het toch een sfeer volle aangelegen heid en kon men zich goed voor stellen hoe een en ander straks op de campings in zijn werk zal gaan. Links: Met behulp van het barbecue team hadden de deelnemers al gauw de smaak te pakken. 22

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1972 | | pagina 22