AMSTEL BLIKBIER met het nieuwe merkbeeld ar amsblI» ?t>ÜDBRÜIN« Ook nieuw gezicht voor Amstel Oud Bruin Dus óók voor bier in blik! fris, sprankelend Amstel pils ^2^INH.30 CL3V*V0L.7n ALCu//J^j ^#cr. AMSTEl-b*OUWfJUJ AM.SJHRJ>AM v A x m tL o c "-BROCWEKIJ AMSTERDAM Enige tijd geleden heeft u reeds kennisgemaakt met de nieuwe uitmonstering van Amstel Oud Bruin, waarvan wij u het etiket hierbij graag nog even „in natura" laten zien. In deze vernieuwde verschijning vormt Amstel Oud Bruin samen met het blikje in zijn nieuwe uitmonstering, het in een geheel nieuw gouden gewaad gestoken Amstel Gold en het inmiddels reeds vertrouwd geworden Pilsener beeld de presentatie van het Amstel assortiment. Uiterlijk aangepast aan het heden, „innerlijk" hetzelfde gebleven: kwaliteitsbieren met een rijk verleden, volgens de beste tradities gebrouwen. ,,'s Lands beste brouwers brouwen Amstel bier." Dat is het thema van de reclamecampagne, die dit voorjaar van start ging, een campagne waarmee tevens het nieuwe beeldmerk voor Amstel bij het publiek werd geïntroduceerd. Het eerst verscheen dit nieuwe beeldmerk op de flessen Pilsener, daarna op de flessen Oud Bruin. Want kwaliteit mag niet alleendie moet gezien worden. Door ieder een! En dat geldt voor alle verpakkingen waarin dat met zoveel zorg en kennis van zaken gebrouwen bier aan de consu ment wordt aangeboden. Daarom werd de blikverpakking voor het Amstel bier eveneens van een nieuwe decoratie voorzien. Het resultaat: een blikje dat als het ware uitstraalt wat het in zich heeft: Nu kan decoreren méér dan alleen maar versieren bete kenen. Dat moet ook de ontwerper voor ogen gestaan heb ben toen zijn blik en het blik op de tekentafel elkaar ontmoetten in een blik op de toekomst. Decoreren en ge decoreerd worden kunnen immers ook betekenen onder scheiden en onderscheiden worden! U heeft in uw bedrijf inmiddels al kennis kunnen maken met onze „nieuw gedecoreerde". Daarbij is het u stellig niet ontgaan dat dit blik zich van andere onderscheidt door op unieke wijze te appelleren aan het gevoel voor smaak en kwaliteit van u als ondernemer. Zo zal óók de consument deze verpakking ervaren bij de confrontatie daarmee in het schap of de display. Amstel bier in blik wil gekocht worden. En het zal ook gekocht worden. Want blikbier is „in" en alle verkoop kanalen hebben zich dit jaar wéér moeten inspannen om aan de toenemende vraag te kunnen blijven voldoen. Het opnemen van het Amstel blik in uw bierassortiment zal u, als ondernemer, in dit opzicht veel meer armslag geven. AMSTEI »»OIIWÏ*l| RTVST KIJNSTMATICiF ïmmVy^y ^7/A 6

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1971 | | pagina 6