SiSi Cassis voortaan met méér puur sap NU EEN GROOTSE ACTIE VOOR VERNIEUWDE SISI CASSIS ïï'iWM] feit3 Er zit nu méér zuivere zwarte bessen sap in SiSi Cassis. Ook de produkt- samenstelling is kritisch bekeken. Ge bleken is dat de toevoeging van méér puur sap een goede inwerking heeft op de smaak van Cassis. Smaakproe- ven toonden aan dat nieuwe SiSi Cas sis door de consument werd geprefe reerd om zijn zuivere en betere smaak. Ook aan de buitenkant is dat al te merken, want de etikettering werd aangepast waardoor het fruit een be langrijke rol op het etiket gaat spe len. Tevens is de lijn van het andere grote SiSi produkt, Sinas, doorge trokken zodat de herkenning van de SiSi-smaken op het schap bijzonder duidelijk is. Tenslotte kreeg de SV-1000 dop een paarse kleur, daar de consument deze kleur specifiek bij Cassis vindt horen. MARKTONDERZOEKGEGEVENS 4e KWARTAAL 1968 1970 Cassis 28 (Percentages geven het aantal ge 9 zinnen aan, die het produkt regelmatig consumeren) 100 °/o 100 totaal aantal Ned. gezinnen Aan ruim 40.000 detaillisten in Ne derland is een mailing gezonden, waaruit blijkt dat SiSi Cassis geheel is vernieuwd en voortaan door Vru- mona wordt gegarandeerd. Dit nieuws wordt onderstreept met een grote voordeelactie voor de consument van maar liefst zeventien cent per fles. Een tijdelijke prijsreductie van zeven tien cent (van 1,16 naar 99 cent). De detaillist kan daarnaast ook nog een van de vele geldprijzen verdienen in de interessante één op tien-actie als hij het produkt opneemt en het reclamemateriaal plaatst. De Vrumo- navertegenwoordigers kunnen daar alle inlichtingen over verstrekken. De actie zal worden bekendgemaakt met vier opvallende advertenties in alle nationale en regionale dagbla den. Tevens komt er een ondersteu ning van de actie op de tv door het uitzenden van tien extra-spots: 1 juli - 5 juli - 7 juli - 10 juli - 13 juli - 15 juli - 19 juli - 23 juli - 27 juli en 31 juli. Daarnaast verschijnen in de damesbladen en tijdschriften vele kleurenadvertenties voor SiSi Cassis, die een extra effect aan deze actie zullen geven. En tenslotte de grote reclamecam pagne voor de Fles Zonder Klachten, die reeds gunstig begint door te wer ken met negentien tv-spots van een minuut en hele en halve advertenties in alle dagbladen. In de winkels wordt een attractieve display gebracht waarin een bewe gend onderdeel is opgenomen, dat de aandacht van de winkelende huis vrouw zeker zal trekken. Onderstaande afbeelding geeft een goede indruk van deze display die in frisdranken een novum genoemd mag worden Kortom een grootscheepse aanpak voor de verkoop van een kwaliteits- produkt in een sterk expanderende markt en midden in het frisdranken hoogseizoen. Het is nu de verrijkte én vernieuwde SiSi Cassis die het gaat doen! ItWLUMXJ 1 mxiioulruka 7

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1971 | | pagina 7