TWEENER EXPO'71 amstfl ZUIDLAREN Van 23 april tot en met 2 mei werd in de Prins Bernhard- hoeve te Zuidlaren de grootste, ooit in ons land georga niseerde beurs voor tieners en twens gehouden. Tweener Expo '71, onder welke naam de tentoonstelling in de publiciteit werd gebracht, was zonder meer erg attractief. Gezellige marktkraampjes en hip uitziende stands presenteerden een enorme verscheidenheid aan exclusieve artikelen. Ook was aandacht geschonken aan onderwerpen als geloof, politiek, kunst, vrije tijd, muziek en dergelijke. Een boeiend geheel dus voor moderne jonge mensen. Bo vendien was een groot deel van de tentoonstellingsruimte vrijgelaten om als beatzaal dienst te doen. Hier werd elke Momentopname in de kopstand met verkooppunten voor bier, limonade en reclameartikelen. richtingen van onze afnemers, die op één na alle prijzen in de biertapwedstrijden wonnen, zijn succesvol verlopen. Voorts waren in de ontvangsthal op de daarvoor bestemde tijden de Heineken hoek met de vele gezellige zitjes en de sfeervolle op doek geschilderde decors tot de laatste plaats bezet. Gezegd mag worden dat onze bijdrage aan dit jaar lijkse horecagebeuren bij alle betrokkenen, zowel afnemers, verschillende instanties als congresdeelnemers, een goede indruk heeft achtergelaten. Onze aanwezigheid op de beurs in het bijzonder heeft veel goodwill gekweekt, waarbij in het strikt zakelijke vlak het Brewmaster bier van Whit- bread zich in een plezierige belangstelling mocht verheugen. Een gedeelte van de Heineken hoek in de ontvangsthal. Onze aanwezigheid op de Bredase horecabeurs ondervond allerwegen waardering. Nadat hij het congres had geopend, bracht de burgemeester van Breda, ir. W. J. L. J. Merkx (midden) met zijn echtgenote een bezoek aan onze stand. In het gezelschap bevond zich ook de heer J. Priem, directeur van Drankenhandel Priem-Eris, Breda (op de foto links van de burgemeester). avond een programma gebracht, waaraan bekende beat- groepen en disc-jockeys meewerkten. Het hele beatgebeuren hoorde bij de presentatie van de door ons gevoerde merken Amstel, Pepsi-Cola en Seven Up, waarvoor een stand was opgebouwd, die bestond uit een kop- en een hoekgedeelte. Klapdeurtjes en een in de wand ingebouwde lelijke eend verschaften toegang tot het kopgedeelte, dat evenals de muur boven de stand met fel gekleurde abstracte figuren was beschilderd, en waar men kon genieten van een heerlijk glas Seven Up, Pepsi-Cola of Amstel bier. In het hoekgedeelte stonden enige parasols en een aantal verschillend gekleurde „zitblokken", waarop de vermoeide bezoeker even kon uitblazen. Eventueel ge- inspireerd door deze omgeving kon men dan ook nog van de gelegenheid, een „paint-in" in een hoek van de kop- 11

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1971 | | pagina 11