te» t§ NOG INTENSIEVERE CAMPAGNES 11 Ier W hoge marge ruimtebesparend licht in gewicht geen retouremballage geen breuk geen statiegeld Deze lange zomer (die voor de re clame reeds in maart is ingegaan) worden de campagnes nog intensie ver. Voortgaande op de vorig jaar ingeslagen weg plaatst Heineken in radio-, tv- en opiniebladen kleuren- advertenties, die letterlijk als blik vanger hun werk zullen doen. Verder is er p.o.s.-materiaal beschikbaar, waaronder een nieuwe mobile, een nieuwe prijskaart alsmede de succes volle trekker van vorig jaar, het kartonnen reuzeblik. De reclame-activiteiten worden ge completeerd door de blikfabrikant met tientallen spots op tv en radio (Veronica) en met advertenties in kranten, familie- en recreatiebladen. Blij met bier uit blik. Dat geldt ook voor de handel, wanneer deze komt tot baat bij bier in blik. Ook deze zomer zal er weer en in nog sterkere mate sprake zijn van de dans der miljoenenblikjes. De begeleiden de muziek (klinkende munt) wordt steeds duidelijker hoorbaar. Doet u ook weer mee? l 0191 Breuk m SStOfü, S"m"ienncHT Rum BesnuMG ,fl? Hoots "BiEN aa® v"-j. i; 7

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1971 | | pagina 7