KLACHTEN O alisefep. ÜKR De nieuwe fles heeft als type-aan duiding SV-1000 (Standaard Vrumo na 1000 cc) gekregen en zal gebruikt worden voor alle Vrumona-frisdran NA OPftëNG BEPERK1 HOU®**8 De nieuwe fles zal gebruikt worden voor alle Vrumona-frisdranken, die in een fles met schroef- sluiting op de markt worden gebracht. Oplossing In nauwe samenwerking met het Technologisch Centrum van Heine- ken, de fysisch-technische dienst van TNO en drie glasfabrieken heeft Vrumona medio 1970 een diepgaande studie opgezet, die tenslotte heeft ge resulteerd in de nieuwe optimale sluitingscombinatie van fles en dop. Het sluitingssysteem, dat Vrumona heeft gekozen, bezit enkele unieke eigenschappen' Voor honderd procent lek-dicht. Het is een dop, die een absolute sluiting garandeert. Met de hand te openen. Bij het dichtdraaien wordt de fles weer hermetisch afgesloten. Door TNO zal, namens Vrumona, bij de glasfabrieken de fles via onaf hankelijke steekproeven constant op al zijn aspecten gecontroleerd wor den. Verbeterde produktiemethoden Bij het in gebruik nemen van de nieuwe fles zijn tevens verbeteringen in de produktiemethoden mogelijk geworden. Een volledig steriele afvul ling kan dan ook gegarandeerd wor den. Daarenboven gaat Vrumona extra kwetsbare produkten, zoals Cassis, napasteuriseren. Door de invoering van nieuwe appa ratuur en methodieken zijn de kwa liteitsbeheersing en -controle dusdanig opgevoerd, dat de kwaliteit gegaran deerd kan worden. SV-1000 ken, die in een fles met schroefslui- ting op de markt worden gebracht. SiSi en Royal Club Tonic zullen worden verpakt in groen glas, Pepsi- Cola daarentegen in kleurloos glas. Extra verzwaard reclame- en actieprogramma De introductie van de nieuwe Vru mona literfles is en wordt onder steund met verschillende reclame campagnes: Speciale mailing aan elke detail list (oplaag 45.000 stuks). Speciale advertenties in de vak pers (zesmaal een dubbele pa gina in alle vakbladen). In juni, juli 19 tv-spots, van maar liefst zestig seconden op het scherm. Hele en halve pagina's in alle nationale en regionale dagbladen. En speciaal voor de detailhandel specifiek verkopend winkelma teriaal. En om de introductie nog eens extra kracht bij te zetten een verhoogd aantal kortingsacties voor SiSi, Royal Club Tonic en Pepsi-Cola. Bovendien zal een aanzienlijk ver zwaard reclameprogramma voor SiSi. Pepsi-Cola en Koval Club Tonic wor den uitgevoerd. Groot nieuws, goed nieuws! Wij wen sen u veel succes bij de verkoop van ook deze produkten uit het assorti ment-waar steeds meer muziek in zit. 5

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1971 | | pagina 5