[71 l\ P HORESCA ZUIDLAREN HUISHOUDBEURS AMSTERDAM Hftinekenin VRUMONA wat de frisdranken betreft, op het zakelijke gedeelte, bestaande uit ver koop, informatie, advies en het leggen en hernieuwen van contacten. relaxende „bezitter" van zo'n woning of tuin, de speurder naar artikelen die het werken veraangenamen of makkelijker maken en de vrije tijd verlengen, de liefhebber van lekkere hapjes, nieuwe mode of artistieke handenarbeid, kortom voor gezellige mensen en dat waren er velen zo bleek na afloop van de beurs, die bezocht werd door 200.000 belang stellenden. Zeker 20.000 hiervan zorgden voor een constant drukke en van tijd tot tijd overstelpende bezet ting op het terras van onze stand, waarmee weer eens duidelijk bewezen werd hoe ook Heineken bij al die gezelligheid hoort. In totaal werd 5.900 liter bier getapt. De prijs per consumptie was een gulden en tien cent, waarbij de bezoeker het glas mocht behouden. De Heineken stand bestond verder nog uit een afgesloten gedeelte met venster, waarachter de tapinstallatie was opgesteld en van waaruit op zes verschillende schermen bierdia's in kleur werden geprojecteerd. Vanach ter de toonbank, die zich bevond tus sen het terras en de tap, werden gla zen, pullen, shirts en dergelijke arti kelen verkocht. Aan de andere zijde van het terras werd de stand begrensd door de „bier- tiptuin", bestaande uit een perk, op gemaakt met planten en kleine boompjes, temidden waarvan een boom met biertips was geplaatst. Op de Huishoudbeurs. Links de biertiptuin. Over gebrek aan belangstelling voor onze stand op de elfde Horesca te Zuidlaren (22 tot en met 25 februari) hebben wij niet te klagen gehad. Bijna een derde deel van de in totaal 25.000 bezoekers van deze beurs, die voor het eerst uitsluitend overdag geopend was, streek neer in een van de ruimten van onze 200 m2 grote stand. Daarin waren niet alleen onze eigen biermerken Heineken en Amstel. maar ook Brewmaster en Guinness vertegenwoordigd, evenals de pro- dukten van Vrumona, alsook Seven- UP' Deze gezamenlijke presentatie was reeds van verre duidelijk zichtbaar door de hoog oprijzende merkenboom (bekend geworden van de Horecava) aan de takken waarvan de lichtbak ken van genoemde merken helder oplichtten. Ook bij onze deelname aan deze beurs lag het accent, in het bijzonder Een groot gedeelte van onze stand op de Ho resca. De 26e Internationale Huishoud beurs, die van 26 maart tot en met 4 april weer in het RAI-gebouw ge houden werd, stond deze keer in het teken van het leven buitenshuis en de verbetering van de leefsfeer. Een beurs uiteraard voor de moderne huisvrouw, maar ook voor de bezige doe-het-zelver, de geïnteresseerde in woninginrichting of tuinaanleg, de

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1971 | | pagina 20