TEN GELEIDE
BIJ DE VOORPAGINA:
IN DIT NUMMER:
Ten geleide
2
Uit het jaarverslag
3
Hergroepering Heineken's Bierbrouwerij
Maatschappij N.V
3
Amstel Bier in een nieuwe jas
6
Produkt centraal in nieuwe Amstel reclame
8
campagne
Beurzen: Horecava en Goes
10
Brewmaster Voorjaarsactiviteiten
13
Onder nieuw dak
14
Bowling Zaandam geopend
20
100 jaar Die Port van Cleve
21
Agentschap Diekmeier 75 jaar
21
Sporthallen
22
Leven in de bouwerij
27
Praktijkcursus A 0
30
Afscheid van een ambassadrice
31
Cheque voor Unicef
32
Record verkoop in Frankrijk
32
Amstel Gold Race
32
Dit is het eerste nummer van ons geïntegreerde informatieblad voor
de groothandel.
Dit blad, Tap en Schap, treedt in de plaats van de Heineken-uitgave
Het Meest Getapt en het vroegere Amstel Proost.
Het blad hoopt zijn lezerskring te vinden bij alle groothandelsbedrij
ven die zich bezighouden met de verkoop van onze produkten.
Wij streven er naar om via deze tweemaandelijkse periodiek zoveel
mogelijk zakelijke informatie te geven. Zakelijke informatie, die zal
bestaan uit verkoopideeën, nieuwe gedachten op het terrein van re
clame en sales-promotion, nieuwe ontwikkelingen in de groothandel
en verkoopactiviteiten, die door u en ons samen met succes tot
uitvoering kunnen worden gebracht.
Aandacht zal ook worden besteed aan belangrijke activiteiten van
het Heineken-concern buiten Nederland.
Ook nieuws uit de kringen van de groothandel hopen wij een ruime
plaats te geven.
Wij vertrouwen er op, dat wij met dit blad de contacten tussen u en
ons zullen verstevigen. Wij zijn er ons namelijk van bewust, dat in
deze jachtige tijd veel persoonlijke contacten niet tot stand komen in
de mate en frequentie zoals dat vroeger het geval was. Wij betreuren
deze onvermijdelijke ontwikkeling ten zeerste en hopen dat dit blad
een zekere compensatie biedt.
Amsterdam, februari 1971 J- van der Werf
De „merkenboom" in onze concernstand op de jongste
HORECAVA. In verband met het kort geleden geïntrodu
ceerde, nieuwe beeldmerk van Amstel hebben wij in de
desbetreffende lichtbak op de foto het nieuwe embleem
laten monteren. Zie ook pagina 11.
Tap en Schap is een tweemaandelijkse uitgave van Heineken
Nederland N.V., afdeling Commercial relations. Redactie/adres:
W. 1. Bruggeman, Postbus 455, Rotterdam.
2