TEN GELEIDE BIJ DE VOORPAGINA: IN DIT NUMMER: Ten geleide 2 Uit het jaarverslag 3 Hergroepering Heineken's Bierbrouwerij Maatschappij N.V 3 Amstel Bier in een nieuwe jas 6 Produkt centraal in nieuwe Amstel reclame 8 campagne Beurzen: Horecava en Goes 10 Brewmaster Voorjaarsactiviteiten 13 Onder nieuw dak 14 Bowling Zaandam geopend 20 100 jaar Die Port van Cleve 21 Agentschap Diekmeier 75 jaar 21 Sporthallen 22 Leven in de bouwerij 27 Praktijkcursus A 0 30 Afscheid van een ambassadrice 31 Cheque voor Unicef 32 Record verkoop in Frankrijk 32 Amstel Gold Race 32 Dit is het eerste nummer van ons geïntegreerde informatieblad voor de groothandel. Dit blad, Tap en Schap, treedt in de plaats van de Heineken-uitgave Het Meest Getapt en het vroegere Amstel Proost. Het blad hoopt zijn lezerskring te vinden bij alle groothandelsbedrij ven die zich bezighouden met de verkoop van onze produkten. Wij streven er naar om via deze tweemaandelijkse periodiek zoveel mogelijk zakelijke informatie te geven. Zakelijke informatie, die zal bestaan uit verkoopideeën, nieuwe gedachten op het terrein van re clame en sales-promotion, nieuwe ontwikkelingen in de groothandel en verkoopactiviteiten, die door u en ons samen met succes tot uitvoering kunnen worden gebracht. Aandacht zal ook worden besteed aan belangrijke activiteiten van het Heineken-concern buiten Nederland. Ook nieuws uit de kringen van de groothandel hopen wij een ruime plaats te geven. Wij vertrouwen er op, dat wij met dit blad de contacten tussen u en ons zullen verstevigen. Wij zijn er ons namelijk van bewust, dat in deze jachtige tijd veel persoonlijke contacten niet tot stand komen in de mate en frequentie zoals dat vroeger het geval was. Wij betreuren deze onvermijdelijke ontwikkeling ten zeerste en hopen dat dit blad een zekere compensatie biedt. Amsterdam, februari 1971 J- van der Werf De „merkenboom" in onze concernstand op de jongste HORECAVA. In verband met het kort geleden geïntrodu ceerde, nieuwe beeldmerk van Amstel hebben wij in de desbetreffende lichtbak op de foto het nieuwe embleem laten monteren. Zie ook pagina 11. Tap en Schap is een tweemaandelijkse uitgave van Heineken Nederland N.V., afdeling Commercial relations. Redactie/adres: W. 1. Bruggeman, Postbus 455, Rotterdam. 2

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Tap en Schap | 1971 | | pagina 6