l voor Star Bottle-traject HNS VISIE 2015 Links: CEO Dolf van den Brink overhandigt Projectleider Maartje van Agt een aandenken. Boven: Greg Sommer tijdens zijn presentatie. Rechts: Senior Vice President Operations Alex Jackson: "A job well done!" Onder: Jan Kuijs reikt een speciaal gemaakt glazen beeldje uit aan Dolf van den Brink. van HUSA. De wereldwijde crisis; de toegenomen concurrentie; het ieder jaar stijgende aantal merken en bieren in de Amerikaanse biermarkt; de veranderde consumentenvoorkeur. Het HUSA Ma nagement Team moest een nieuwe koers gaan varen om deze uitdagingen het hoofd te bieden en marktaandeel terug te winnen en te behouden. Zij koos voor een radicaal andere marketingaanpak en veranderde actief de cultuur binnen de eigen organisatie. Dat wierp zijn vruchten af. Inmiddels gaat het de goede kant op en groeit het volume weer. Ook de Star Bottle heeft inmiddels de groei van het Heineken merk een nieuwe impuls gegeven. Na de introductie (in pilotmarkt New York in september 2012 en in de rest van de Verenigde Staten voor 70% op 1 april 2013) is er een duidelijke trendverandering te zien ten gunste van het Heineken-merk. Om alle HNS-collega's te bedanken voor hun inzet, liet Dolf aan het einde van zijn presentatie een leuk filmpje zien waarin HUSA-collega's een poging doen in hun allerbeste Nederlands dank te zeggen (zie HeiPort/HEINEKEN TV). Aandenken Na de presentaties reikte Tactical Supply Chain Planner Jan Kuijs, een speciaal voor dit moment gemaakt glazen beeldje uit aan Dolf van den Brink. Op de voet van het beeldje is ingegraveerd: Solid History, Promising Future. Drie exemplaren zijn mee naar de Verenigde Staten, één exemplaar komt te staan in de vitrine in de directievleugel in Zoeterwoude. HEINEKEN NEDERLAND SUPPLY [n]

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

HNL - Supply Nieuws | 2013 | | pagina 11