Delegatie Caribisch gebied vol lof over Zoeterwoudse brouwerij HEINEKEN HNS VISIE 2015 _amstel ■t>.ENDE Bijna vijftig eigenaren en general managers van HEINEKEN partners uit het Caribisch gebied brachten op 31 januari een bezoek aan Zoeterwoude. Ze waren vol lof over de nieuwe ontwikkelingen in het 'episch centrum' van het Heineken merk. "Dankzij de toewijding en de passie van de medewerkers in de brouwerij, is Heineken de nummer 1 in onze markten." ZOETERWOUDE. Zowel Zoeterwoude als Den Bosch levert producten aan deze regio. De delegatie uit het Caribisch gebied bezocht de brouwerij in Zoeterwoude als onderdeel van de Heineken Americas Distributor Conference 2013. een meerdaagse conferentie. Aan het eind van de conferentie sprak HNS Nieuws met drie bezoe kers en vroeg hen naar hun reactie op het bezoek aan de brouwerij. Wat ik de medewerkers mee wil geven is dat hun Ze leveren een topproduct." passie onontbeerlijk is. Het is dé reden waarom de merken wereldwijd zo succesvol zijn." Ron George, President Bellows International, US Virgin Islands: Milton Harms, Managing Director Romar "Het was geweldig om de brouwerij te zien waar Trading Company, Aruba: wij ons Heineken, Amstel en Heineken Light "Het was mooi om het 'hart'van HEINEKEN te bier van krijgen. Van deur tot deur duurt het zien. Wat me verbaasde in de brouwerij was dat vier weken voordat het bier bij ons op de Virgin er zo weinig mensen werkten, dat er zoveel was Islands is: dat is heel snel. Ik was dan ook vooral geautomatiseerd. Het was ook de eerste keer dat geïnteresseerd in de nieuwe ontw ikkelingen op ik een container automatisch geladen zag worden. logistiek gebied. Het automatische laden van Dat was bijzonder. Vroeger was HEINEKEN een containers.de automatische heftrucks, een Hollands bedrijf dat exporteerde, nu is het een ongelofelijk mooi staaltje werk. Voor ons betekent multinational. Wij werken op Aruba met veel ver- het dat de producten met weinig of geen schade schillende internationale bedrijven en kwaliteit is bij ons aankomen. Bij de medewerkerkers zie ik voor ons het allerbelangrijkste. HEINEKEN doet een hoop toewijdingen passie voor de kwaliteit dat heel goed. Medewerkers van de brouwerij van het product. Daar wil ik hen voorbedanken, moeten beseffen dat de concurrentie niet meer Het maakt mijn werk als distributeur een stuk alleen uit Europa komt, het komt uit de hele makkelijker. Dankzij de toewijding en de passie wereld. Als wij in Nederland slapen, timmeren zij van de medewerkers in de brouwerij, is Heineken aan de weg. Ik hoop dat de medewerkers trots zijn de nummer I in onze markten." op wat ze bij HEINEKEN doen en dat zij dankbaar zijn dat ze voor zo n wereldmerk mogen werken. Luis Alvarez, Vice President Mendez Co., Puerto Rico: "Mijn relatie met HEINEKEN gaat terug tot 1985, toen er nog een aparte Exportorganisatie was. Hoewel ik al vaker in Zoeterwoude ben geweest, voelt de brouwerij bezoeken altijd als terugkomen naar het 'episch centrum' van het Heineken merk. Het was goed om te zien dat er zoveel nieuwe ont wikkelingen zijn op de brouwerij. Wat me vooral fascineert is de passie van de medewerkers voor de kwaliteit van de merken, het maakt niet uit op welke afdeling zij werken. Ik zie het in hun ogen. hun glimlach, ze zijn echt trots op het bedrijf. HEINEKEN NEDERLAND SUPPLY

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

HNL - Supply Nieuws | 2013 | | pagina 5