Uitje Winter Efteiing als dank Wilfried Aarsen wint tennistoernooi EVENT welke locaties gaat de logistieke operatie plaatsvinden? Welke activiteiten moeten we allemaal verrichten en hoe kunnen we hier synergie tussen vinden? Doen we het manueel of machinaal? Of een combinatie van beide? Wat doen we met het glas? Verkopen, hergebruiken, vernietigen?" Centrale operatie "Uiteindelijk kwamen we tot de conclu sie dat de centrale operatie in Zoeter- woude moest plaatsvinden," vervolgt Wouter. "De logistieke dienstverleners konden worden gekozen. Uiteindelijk waren we heel blij dat de tent helemaal klaar was in week 2, precies voor de hevige sneeuwval! Rob, Geren Henk hebben allemaal een enorme inspan ning geleverd in de voorbereiding. In week 3 en 4 hebben we de sorteerlijnen in de tent geïnstalleerd en in week 4 zijn we begonnen met het testen van de lijnen. In week 5 hebben we de bezet ting opgeschaald, dat was de eigenlijke 'go live'. In week 6 presteerden we qua aantal kratten dat we verwerken, al boven target! Om je een idee te geven om welke hoeveelheden het gaat, kan ik zeggen dat er iedere seconde per lijn een krat voorbij komt. Henk zal de komende weken als productieleider de operatie 'S-HERTOGENBOSCH. De Bossche brouwerij onderhoudt op meerdere terreinen intensieve contacten met haar maatschappelijke omgeving, dus ook met de gemeente Den Bosch. Die contacten leverden SHE manager Wilfried Aarsen zelfs een uitnodiging op om 17 januari deel te nemen aan het gemeentelijke tennistoernooi. Onder de 70 deelnemers burgemeester Ton Rombouts maar ook vertegenwoordigers vanuit het bedrijfsleven. Wilfried kwam, zag en... overwon. Samen met zijn dubbelspeler Luc Boers (directeur Job Investment Tilburg) nam hij, na een zinderende finale, de eer en een prachtige beker mee naar huis. Op de foto burgemeester Ton Rombouts, Wilfried Aarsen en Luc Boers. in de tent aansturen. Met het restbier dat nog uit de flesjes komt, kunnen we trouwens wel een paar zwembaden vullen! Het wordt opgevangen en naar het riool geleidt. De vrachtwagens die het glas afvoeren, staan om die reden op een vloeistofdichte vloer." Klaar voor introductie Wouter: "Rondom deze operatie werkte ook een hele club mensen op de brou werij aan zaken als aansluiting van elektriciteit, water, aansluiting op het riool, et cetera. En uiteraard is er ook veel aandacht besteed aan de veiligheid in de tent. PBM's, geluidsmetingen voor de juiste gehoorbescherming, regels om op een veilige manier heftruckverkeer te laten plaatsvinden, rookmelders, melders voor koolmonoxide. We hebben een lijst van wel 35 items afgewerkt! Ook de lay-out van het magazijn moest ver anderen omdat de nieuwe Colonne 11 nu een stuk verder ons magazijn in komt. Het betekende een andere indeling van de vakken en nieuwe routes voor de AGV's. De komende weken worden deze nieuwe routes getest en geoptimaliseerd. Hierbij is er een intensieve samenwer king geweest tussen diverse afdelingen. Bij CS&L zijn we helemaal klaar voor de introductie." WIJLRE. De productie van de Brand Bierbrouwerij kende eind 2012 een enorme piek, waarbij er tijdelijk werd opgeschaald van twee naar vijf ploegen. Die piek was nooit gerealiseerd zonder de flexibiliteit van de medewerkers uit Wijlre, maar ook die van een aantal tijdelijke collega's uit Zoeterwoude en 's-Hertogenbosch. De bedrijfsleiding van Wijlre bracht haar waardering voor de getoonde flexibiliteit tot uitdrukking door alle vaste én extra medewerkers een dagje mee te nemen naar de Winter Efteiing. Op zaterdag 12 januari vertrokken drie volle bussen vanuit Wijlre richting de Efteiing, waar ook de tijdelijke collega's uit Zoeterwoude en 's-Hertogenbosch aansloten. Het hele gezelschap van 192 mensen, waaronder groot en klein, genoot van het prachtige weer en van de vele attracties. HEINEKEN NEDERLAND SUPPLY [TT]

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

HNL - Supply Nieuws | 2013 | | pagina 11