HNS Visie 2015 in de praktijk HNS VISIE 2015 De veranderende vraag vanuit de markt zorgt dat brouwerijen zich moeten onderscheiden op kwaliteit, service en kostprijs. De essen tiële behoefte van de markt is een lagere kostprijs. We spreken met de afdelingen Verpakken en Brouwen over de vraag hoe zij aankijken tegen HNS Visie 2015 en hoe ze dat in gaan vullen. e taken van onze veranderen. Dej van de operator wordt steeds technischer" "HNS Visie 2015 betekent voor mij: ambitie! Ambitie om de beste te willen zijn op kosten, kwaliteit, klanttevredenheid en duurzaamheid "OOK NUMMER 1 WILLEN ZIJN ALS ORGANISATIE" Gert van Leeuwen, teamleider Verpakken in Zoeterwoude Eef Stiekema, rayonmanager Brouwen, Filtratie Energie in Den Bosch HEINEKEN NEDERLAND SUPPLY

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

HNL - Supply Nieuws | 2011 | | pagina 4