HNS Visie 2015 in de praktijk
HNS VISIE 2015
De veranderende vraag vanuit de markt zorgt dat brouwerijen zich
moeten onderscheiden op kwaliteit, service en kostprijs. De essen
tiële behoefte van de markt is een lagere kostprijs. We spreken met
de afdelingen Verpakken en Brouwen over de vraag hoe zij aankijken
tegen HNS Visie 2015 en hoe ze dat in gaan vullen.
e taken van onze
veranderen. Dej
van de operator
wordt steeds
technischer"
"HNS Visie 2015 betekent voor mij:
ambitie! Ambitie om de beste
te willen zijn op kosten, kwaliteit,
klanttevredenheid en duurzaamheid
"OOK NUMMER 1
WILLEN ZIJN
ALS ORGANISATIE"
Gert van Leeuwen, teamleider Verpakken in Zoeterwoude
Eef Stiekema, rayonmanager Brouwen, Filtratie Energie in Den Bosch
HEINEKEN NEDERLAND SUPPLY