Willem de Jonge HEINEKEN NEDERLAND SUPPLY NIEUWS Directeur HNS, Willem de Jonge, nodigde half juli zo'n 40 medewerkers uit Den Bosch en Zoeterwoude uit om samen na te denken over de communicatie rondom de HNS Visie 2015. In respectievelijk Hotel Central en zaal De Meester ging een groep collega's 'in gesprek met Willem' en dat beviel van beide kanten. "De gesprekken waren eerlijk en open", aldus Willem. "Ik ben heel tevreden over het resultaat." Een verslag van Willem de Jonge ZOETERWOUDE. Ik schreef het al eerder in mijn column: we zijn volop bezig na te denken over hoe HNS er uit moet zien in 2015. De toekomst voor HNS zie ik rooskleu rig in als we met elkaar doordrongen zijn van de noodzaak om binnen HNS te blijven verbeteren en ons steeds afvragen wat daarvoor nodig is. Communicatie is een belangrijk onderdeel van verandertrajec- ten. Soms bereiken we wat we willen berei ken, maar er bestaat - wanneer je even niet oplet - ook een kans dat er miscommunica tie ontstaat. Als voorbereiding op het traject HNS Visie 2015 wilde ik dan ook graag met een groep eigen medewerkers brainstor men over hoe we de communicatie in der gelijke trajecten kunnen verbeteren. Hoe zouden de deelnemers aan de sessies willen communiceren over veranderingen, wat is daarvoor nodig, welke valkuilen zien zij op basis van eerdere ervaringen, en: hoe kun nen we die samen voorkomen? Hoe communiceren? Op de vraag hoe de communicatie over HNS Visie 2015 het beste zou kunnen verlopen,

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

HNL - Supply Nieuws | 2011 | | pagina 2