Fotoshoot fft HEINEKEN NEDERLAND SUPPLY NIEUWS echt niet kunnen boeken." Marco: "TPM richt zich op de feiten, het voorkomt dat je impulsief of in de emotie van het moment meteen aan de slag gaat. Eerst overzicht, dat is de essentie. Met het resultaat van dit verbeterteam kunnen we met vertrouwen verder met ingewikkelder processen, ook die andere afdelingen raken, zoals Brou wen en Verpakken". Tiny: "Dat zorgt weer voor een hele andere dimensie omdat je met elkaar meekijkt. Misschien zien ande ren wel dingen die zij heel anders zouden doen. We gaan dat open in. Onze insteek is datje van elkaar kunt leren." Het reclamebureau voor Amstel zocht voor een nieu we advertentie twee 'echte brouwers'. Uit alle gegadig den kozen de reclamemakers voor Carel Berkhout en Norbert Vissers. 'S-HERTOGENBOSCH. Voor Carel en Norbert betekende de uitverkiezing wel een dagje werk aan de winkel als model. Ze mochten zich 's morgens om 6.30 uur melden bij de Heineken Experience in Amsterdam. Daar werden ze opgewacht door de crew, inclusief een dame van de styling en een dame van de visagie. Norbert Vissers: "Het werd een relaxte fotoshoot, maar zeker in het begin ston den we daar toch nog wel wat onwennig. Eenmaal gewend aan alle lampen en mensen op de set, werd het echter een zeer geslaagde ochtend." Carel: "Later op de ochtend kwamen ook de opdracht gevers van Amstel even langs om te kijken of alles goed verliep. Ze vertelden dat de advertentie vooral gericht is op de Russische markt. Als de campagne daar aanslaat, gaat ze mogelijk ook naar andere landen toe." yf- MSTEI Bossche vil brouwers

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

HNL - Supply Nieuws | 2011 | | pagina 7