mwm
De deelnemers aan de K2Wqrkshop. Onderste rij vlnr: Leon Pasmans, Mare Doorhweerd, Nanning Visser, Frank de Koning, Cok Duivenvoorden.
Middelste rij vlnr: Maartje van AgpNico de Jong, Willy van der Linden; Marjeke Bootstouw, Alma Avdic, Yvonne Mars. Bovenste rij vlnrrHans Erik
Tuijt, Jutgen Kornaat, Gerbe Gelderblom, Rob van der Starre, Gerrit Moesbergen, Willem de Jonge, Jan Kuijs, Peter Oosterveld. \V.v..
Niet op de foto, maar wel bij de meeting aanwezig: Piet van Reisen, Ingeborg van Mil en-Louis Schönh'age. Niet op de foto, maar welK2-projectteam-
lid: Mieke Groog, René van derSman, Solange Santi Malnis, RoelandBlankespoor, Anton de Romijn, Jeroen Sommelinq, Rov Coret
c v
'S-HERTOGENBOSCH. Doel van
het K2-project is de herkenbaarheid
van het flesportfolio van Heineken
wereldwijd te vergroten. Yvonne
Mars, manager NPI Projects: "In dat
licht hebben we samen stil gestaan
bij wat we hebben bereikt, maar
ook bij wat we nog moeten doen om
het project te kunnen afsluiten. In
vier groepen hebben we uitgewerkt
wat goed heeft gewerkt en hoe het
nog beter had gekund. Deze punten
gaan we nu omzetten in verbeterac
ties. Als al die acties zijn afgerond,
sluiten we het project af en dragen
we het over aan productie. Al met al
was het een zeer geslaagde evalu
atie. We hebben de K2-top bereikt,
maar pas na de afdaling kunnen
we zeggen dat we ons doel hebben
bereikt."
HEINEKEN NEDERLAND SUPPLY NIEUWS PH
perken
Leden van de K2-projectteams uit Zoeterwoude, 's-Hertogenbosch en HNS Staf
kwamen op vrijdag 1 april samen in het HOC in 's-Hertogenbosch. Doel van de
bijeenkomst, waaraan zo'n 25 mensen deelnamen, was het K2-project te evalue
ren.
K2 bereikt