CHAUFFEURS SIMON LOOS BEDANKT VOOR INZET SNOR VOOR HET GOEDE DOEL HEINEKEK NEDERLAND SUPPLY NIEUWS 11 Om de chauffeurs van Simon Loos te bedanken voor hun inzet van de afgelopen jaren en om de samenwerking verder te verbeteren, organiseerde de CS&I-afdeling Customer Support Control op 30 oktober een chauffeursdag. ZOETERWOUDE. Teamleider Maaike van der Poel: "Chauffeurs van Simon Loos verzorgen het transport voor onze Bin nenland markt. Vooral tijdens het laatste WK hebben ze het ontzettend druk gehad met het vervoer van onze producten. In samenwerking met Simon Loos hebben we de afgelopen tijd een aanzienlijke reduc tie weten te realiseren in het aantal lege vrachtwagenkilometers. De chauffeurs leveren heel goede prestaties die zeer ge waardeerd worden door onze klanten. We hebben afgelopen jaar de Industributie- trofee (waardering van de retail voor de samenwerking met hun leveranciers, red.) gewonnen in de categorie Dranken en enkele weken terug zijn we genomineerd voor de Operations Award bij Albert Heijn. De chauffeurs doen het dus heel goed! Om ze daarvoor te bedanken hebben wij ze op 30 oktober uitgenodigd bij de Heineken Experience in Amsterdam." De chauffeurs van Simon Loos worden ontvangen in de Heineken Experience. Robin Jordens, die als chauffeur al drie jaar voor Heineken rijdt, vond het een mooi initiatief: "We werden die middag rond een uur of één in Zoeterwoude opgehaald om naar Amsterdam te gaan. In de ontvangstruimte van de Experience werden we verwelkomd door Bud van Loon, accountmanager Retail. Hij vertelde wat er allemaal bij Heineken gebeurt voordat wij als chauffeurs met de vracht naar de klant rijden. Heel interessant om een keer te horen! Bud gaf ook aan dat Retail haar doelstellingen kan realiseren dankzij ónze flexibiliteit en inzet. Na de presentatie konden we een miniatuur Heineken vrachtwagen winnen met het spel 'Petje op, petje af' en 'onder gingen' we de Heineken Experience. We eindigden de bijeenkomst met een buffet, voorafgegaan door een borrel. Het was al lemaal uitstekend verzorgd en heel lekker. Als collega's zien we elkaar niet iedere dag, deze bijeenkomst was een mooi mo ment om even bij te praten. Wat mij betreft is het zeker voor herhaling vatbaar!" Tjeert Volbeda (scheduler CS&L) en operators Verpakken Godert Volbeda en John Stadhouder laten in de maand november hun snor staan voor het goede doel. 'Moustache in November' (Movember) is een actie die is overgewaaid uit Australië. Zoals vrouwen actie voeren met Pink Ribbon, zo zetten mannen zich met Movember in voor de gezondheid van de man en typische mannenziekten als prostaatkanker. De mannen laten ieder jaar in de maand november hun snor staan om geld op te halen voor onder andere het Ne derlands Kanker Instituut en het Antoni van Leeuwenhoek Ziekenhuis. Tjeert, Godert en John zijn alle drie lid van Rugbyclub DIOK in Leiden waar, dankzij de introductie van hun Australische trainer, inmiddels bijna alle mannen van de seniorenteams hun snor la ten staan. Op 1 december gaan de snorren er weer af. Meer informatie? Kijk op www.geefsamen.nl/rugbyclub-diok. Godert en Tjeert. Niet op de foto: John Stadhouder. Robin Jordens, chauffeur Simon Loos.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

HNL - Supply Nieuws | 2010 | | pagina 11