Infrastructuur Alpherium steeds zichtbaarder s 1 BRAND STEUNT RODA JC ALS VANOUDS Hcineken loopt weer mee in Dam tot Damloop mÊ\ Myrthe van de Kieft naar HUSA colofon HEINEKEW NEDERLAND SUPPLY NIEUWS 21 Het is nog steeds wennen aan de nieuwe naam van het OTA project, maar de grootste nieuwe binnenvaartterminal van Nederland heet voortaan 'Alpherium'. De bouw ligt prima op schema en de gasten voor het openingsfeest op 1 oktober aanstaande zijn inmiddels uitgenodigd. Op bijgaande foto's van begin augustus is goed te zien dat de infrastructuur steeds zicht baarder wordt. De damwanden zijn geslagen en het uitgraven van het havenbassin is begonnen. Tegelijkertijd wordt er bestraat en zijn de kraanmeesters aan hun opleiding begonnen om vanaf 1 oktober aanstaande de containers te kunnen laden en lossen. Fred Holvast Na jaren van afwezigheid is Brand weer terug als sponsor van Roda JC. Afgelopen voorjaar werd dat onder meer bekrachtigd met een actie waarbij klanten bij aankoop van twee kratjes bier een gratis Roda JC glas kregen. Voor het nieuwe seizoen ligt er ook weer heel wat in het verschiet. WIJLRE. Hessel Hoekstra, brandmanager Brand: "Naast supermarktacties gaan we activiteiten opzetten bij amateurvoetbal- clubs en cafés. Zo komen er veilingen in sportkantines en een caféquiz - wie is de grootste Roda JC of Brand kenner? Verder krijgen amateurclubs de kans om prof club voor één dag te worden. Een gewone wedstrijd wordt dan omgetoverd tot een profwedstrijd, met een Roda JC speaker, ste wards, ballenjongens en een VIP-gedeelte." Genoeg om naar uit te zien dus voor de echte doorgewinterde Roda JC fans! Op de Brand Bierbrouwerij zijn er daar genoeg van. Zo ook de brouwers Edwin Weerts en Wiel Ho- diamont. Wiel: "Iedere wedstrijd ga ik kijken, heel leuk met vaak dezelfde mensen om je heen. Elke wedstrijd is een wedstrijd apart en meestal is het spannend tot de laatste minuut. Voor komend seizoen hoop ik dat we in de middenmoot eindigen. Het is mooi dat Brand nu weer sponsort, als ik de mensen in het stadion een Brand biertje zie drinken geeft dat een extra warm gevoel." Maar liefst 730 Heineken collega's nemen op 19 sep tember deel aan de Dam tot Damloop. Tijdens dit hardloopevenement lopen de deelnemers 16,1 kilome ter van Amsterdam naar Zaandam. HR Adviseur Maarten Weijburg is net als vorig jaar van de partij. Maarten: "Zeker, het Heineken team telt dit keer maar liefst 130 lopers, waaronder 18 collega's van HNS. Sommigen lopen voor de eerste keer mee, anderen zullen maar wat graag hun tijd van voorgaande jaren willen verbeteren. Naast de sportiviteit en de gezelligheid hebben we nóg een ambitie, namelijk geld inzamelen voor een goed doel. Dit jaar lopen we voor het project SCORE. De missie van SCORE is om kinderen en jongeren door middel van sport kansen te bieden om zichzelf en hun families te ontwikkelen. Wie een van onze lopers sponsort, ondersteunt daarmee ook deze missie. Doen dus!" Meer informatie over SCORE vind je op www.score.org.za. Jouw bijdrage kun je overmaken naar 42.13.52.000 c/o Heineken Neder land o.v.v. Sponsorship Damloop. Myrthe van de Kieft, HR adviseur in Zoeterwoude en redactielid van HNS Nieuws, is voor vier a vijf maanden uitgeleend voor een project bij Heineken USA. ZOETERWOUDE/HUSA. Het project 'Mission Apollo' dat al in december 2009 werd gelanceerd, heeft als ambitie meegekregen: 'To be the leading 'upscale' beer company in the USA'. Het is een organisatiebrede inspanning om de groeistrategie voor de komen de vijfjaar te herdefiniëren. HR is in dit project verantwoordelijk voor de interne cultuurverandering die nodig is om deze ambitie waar te maken. Myrthe zal een bijdrage leveren aan het schrijven van nieuwe functieomschrijvingen en de ontwikkeling van een trainings- en ontwikkelingsplan voor de Marketing Sales organi satie. Daarna zien wij haar weer terug in Zoeterwoude. Voor HNS Nieuws 53 kun je tot en met 5 oktober kopij aanleveren op redactie@heineken.nl. De publicatiedatum is 22 oktober. De redactie behoudt zich het recht voor artikelen door te plaatsen. o,ebru/7r u c, n o re BRAND MEDEWERKERS ÉN ECHTE RODA JC FANS: EDWIN WEERTS EN WIEL HODIAMONT IN 2009 NAM EEN GROTE GROEP HEINEKEN COLLEGA'S DEEL. Dit is een uitgave van Heineken Nederland Supply hoofdredactie Peter Everts, Communicatie Public Affairs EINDREDACTIE Loes Iedema, Limona Tekst Advies REDACTIES ZOETERWOUDE Aad van der Meer, Loes ledema, Myrthe van de Kieft, Jan van Kuijk, Rob Rosier, Edwin van Westrienen, Robin Adèr. 'S-HERTOGENBOSCH Annet Bastiaanse, Gerard Brockotter, Jaap Bruinsma, Joop Donkers, Eef Stiekema, Esther Janssen en Margreet van de Ven. Fotografie: Henk van Esch. REDACTIEADRES BK 3.31, Z/Wou. Telefoon: 06 -16032340 redactie@heineken.nl PRODUCTIE EN REALISATIE Limona Tekst Advies - Zoetermeer Strooks - 's-Hertogenbosch vM-design - Delft Groen Media Services - Leiderdorp 10 SEPTEMBER 2010

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

HNL - Supply Nieuws | 2010 | | pagina 6