HNS VULT BEERSHOP IN HEINEKEN THE CITY Climate Survey Heineken Nederland Supply TUSSENSTAND ZOETERWOUDE EN (S-HERTOGENBOSCH 6 30 geslaagden voor Q-module 37,5 jaar Bep Bosch bij Heineken 4/5 Roadshow legt nadruk op stevig merkenbeleid Kaderdag Verpakken Zoeterwoude Nico Damen zingt voor collega's Brouwerij 's-Hertogenbosch viert feest in én met de stad Gespot! Colonne 8 krijgt vormdeel li nieuwsbrief voor medewerkers van Heineken Nederland Supply Onder grote belangstelling heeft Heineken op 5 juli zijn beleveniswinkel 'Heineken The City' geopend. In de Amsterdamse winkel worden bijzon dere producten en diensten verkocht op het gebied van muziek, fashion, reizen events. En vanzelfsprekend ook bier in allerlei bijzondere interna tionale verpakkingen, onder andere afkomstig uit 's-Hertogenbosch en Zoeterwoude, die normaliter niet in Nederland te koop zijn. Het is alweer ruim een halfjaar gele den dat iedereen het verzoek kreeg om anoniem een Climate Survey-vragenlijst in te vullen. Nu de resultaten bekend zijn, is het tijd voor actie. Inmiddels zijn de meeste HNS-medewerkers door hun leidinggevende geïnformeerd over de afdelingsresultaten. Sommige leidinggevenden combineerden hun presentatie met een groepsdiscussie, anderen met workshops waarbij de mede werkers direct input konden leveren voor actieplannen. Belangrijk is dat iedereen de kans kreeg om zijn of haar zegje te doen en verbeterideeën kon aandragen voor de eigen afdeling. Het is de bedoeling dat iedere afdeling uiterlijk in het vierde kwartaal van 2008 een actieplan gereed heeft. In de actieplannen, die vooral gericht zullen zijn op de drie HNS-speerpunten Betrokkenheid, Samenwerking en Leiderschap, staat de hele afdeling centraal. Dat wil zeggen dat zowel leidinggevenden als medewerkers hun steen tje moeten bijdragen om de verbeteringen In de Beershop van Heineken The City tref je als bezoeker een mooie collectie bierverpakkingen aan. Met dank aan HNS. Want de flesjes, blikken en fustjes die in de winkel verkocht worden, gaan normaliter rechtstreeks vanuit de brouwerijen de containers in en op weg naar het buitenland. Een selectie verpak kingen is nu alleen en exclusief voor de Nederlandse consument te koop in Heineken The City. Heineken The City is gevestigd nabij het Rembrandt- plein aan de Amstelstraat 31. De winkel heeft een vooruitstrevend design en is voorzien van technische snufjes, waaronder 3D tv-schermen, een ijsmuur en interactieve zuilen. De winkel is als enige in Europa 100% LED-verlicht. De producten en diensten zijn opgesplitst in vier pijlers: Refreshing Sounds Studio (muziek), Fashion (mode), Tickets Travel (reizen en events) en een Beershop (biergerelateerde producten). De winkel is zeven dagen per week open en voor iedereen gratis toegankelijk. Kijk op www.heinekenthecity.nl voor meer informatie. In 'the coolest beershop in town' biedt Heineken ver pakkingen aan uit de hele wereld. Zoals de Heineken USA 71cl 'sharing bottle', de Magnumfles en Heineken Premium Light zowel op fles als in Tapvat, de 20cl babyflesjes uit Frankrijk, longnecks uit Puerto Rico, et cetera. En klanten kunnen in de winkel ook hun eigen longneck ontwerpen die later wordt thuis bezorgd in een sixpack. Vanaf eind juli kan dat trouwens ook via: www.designyourheineken.nl Heineken w"l Daan Sauer Factory Acceptance Testen UITGAVE VAN HEINEKEN NEDERLAND SUPPLY vviuu milium Nederland Supply lees verder op pagina 2 JULI 2008

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

HNL - Supply Nieuws | 2008 | | pagina 1