Heineken Nederland Supply Brand's bijzondere bierencampagne BIERKRATSESSIE 'S-HERTOGENBOSCH KRIJGT EEN 7,2 nieuwsbrief voor medewerkers van Heineken Nederland Supply 2/3 Complimenten aan MEV-collega's! Facilitaire dienstverlening Heineken in Nederland gecentraliseerd 4/5 Rob Kwaijtaal nieuwe manager Verpakken Zoeterwoude Bosschenaar springt bij in Zoeterwoude 6 Colonne 4 bezoekt Tapvat-leverancier PIBC beloont opnieuw collega's voor goede ideeën Heineken vertoont EVC-film aan Ministerie van OCW JjTJ Henk van Breugel 37,5 jaar bij de zaak! Onlangs zijn in Wijlre de jaar- speciaalbieren Brand Imperator en Brand Up alsmede Brand Oud Bruin en onze voorjaarsklassieker Brand Lentebock (weer) op fles afgevuld. Het vormde het sluitstuk van een hele operatie die daaraan voorafging. WIJLRE. De afdeling Marketing van Brand heeft hier samen met diverse HNS-afdelingen en uiter aard de brouwerij in Wijlre heel wat energie ingestoken. Het resultaat mag er zijn, want er zijn nogal wat 'nieuwtjes' in deze actie die tot 'Brand's bijzondere bierencampagne' is gedoopt. Om te begin nen is de naam Meibock gewijzigd in Lentebock. Reden hiervoor is dat die naam beter aansluit bij de periode van verkrijgbaarheid. Daarnaast is besloten om het originele Brand UP weer te introduceren; in 2003 werd dit (sinds 1952 gebrouwen extra hoppige speciaalpilsener) vervangen door Brand Urtyp dat qua smaak minder hoppig was. Ook wordt opnieuw Brand Imperator op fles geïntroduceerd en om het geheel af te ronden hebben we de hele range speciaalbieren (én Oud Bruin) voorzien van een nieuwe etikettenlijn. De merknaam krijgt daarbij een nieuwe plek op het halsetiket en de soortbena ming staat nu prominent op het rompetiket. Dit alles verpakken we in een uitnodigend sixpack. Begin januari vonden op de brouwerij 's-Hertogenbosch de bierkratsessies plaats. Paul Bleijs ging daarbij in op de resultaten over 2007 en de ambities voor 2008. Leo Vlegels en Sarah de Rijke zorgden voor een vrolijke noot met de quiz 'Petje op, petje af. Na de sessie konden medewerkers via een enquêteformulier hun waardering uitspreken over de sprekers, de inhoud, de locatie en de duur van de sessie. 's-HERTOGENBOSCH. In totaal 275 medewerkers vulden de enquête in. Zij gaven de bierkratsessie gemiddeld een eindcijfer van 7,2. Dat is precies evenveel als eerder in Zoeterwoude! De overall beoordeling van 7,2 laat zien dat de bierkratsessies positief zijn ontvangen. Bijgevoegde grafiek geeft een beeld van de beoordeling van de verschillende onderdelen van de sessies. Aspecten als de duur van de bierkratsessie, het aan- vangstijdstip en de locatie werden door de meeste aanwezigen als goed ervaren. Ook de inhoud van de presentatie scoorde een ruime voldoende. De meeste mensen, 88%, hadden niet het gevoel in de presen- nieuws april 2008 UITGAVE VAN HEINEKEN NEDERLAND SUPPLY f t i Nederland Supply APRIL 2008 THIJS BRAND EN PETER VAN BESOUW BRENGEN IN 'T KELDERKE' EEN TOAST UIT OP DE HERINTRODUCTIE VAN BRAND UP. Peter van Besouw lees verder op pagina 2

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

HNL - Supply Nieuws | 2008 | | pagina 1