grond MC^ACKEi Heineken Nederland Supply PIETER PILS VOOR KAREL 'TIK' GUIT Campagne herintroductie Amstel in Zuid-Afrika 'ITS GOING TO BE BIG!9 I nieuwsbrief voor medewerkers van Heineken Nederland Supply oktober 2007 2/3 Goud voor Heineken Wieier Tour 4/5 Even voorstellen: Myrthe van de Kieft Duty Free Travel Retail naar 5 Vragen aan Marlies Wijckerheld Bisdom Zoeterwoude 6 Trade Marketing 'pimpt' multipacker Training Leercentrum zorgt voor juiste inhoud O] René Bemelmans .KT Brand Schutterskoning 2007 René Bemelmans Nederland Supply Woensdag 12 september was Karei Guit 40 jaar in dienst bij Heineken. Op zijn eigen werkplek in het kantoor van de onderhoudsgroep Brouwen/Filtratie ontving hij uit handen van Paul Bleijs de 'trofee' Pieter Pils met bijbehorende oorkonde. 's-HERTOGENBOSCH. Karei kwam op 7 augustus 1967 als 21-jarige in dienst, in eerste instantie bij Verpakken als storingsmonteur. Bij Verpakken heeft hij 10 jaar gewerkt. Na die tijd werkte hij voor Brouwen, eerst in de storings dienst, later in de dagdienst. Teamleider van TSP (Technical Support Pac kaging) Hans Husken sprak de jubilaris persoonlijk toe: "Binnen onze samenleving en dus ook binnen Heineken, wordt het steeds meer een zeldzaam heid dat iemand 40 jaar voor hetzelfde bedrijf werkt. Wat mij betreft is het een hele prestatie. Als ik met mensen over jou spreek, dan valt op dat je met enorm veel mensen hebt samengewerkt. Heel speciaal voor jou was Wout Zaunbrecher, die jarenlang je vaste maatje was, en die helaas enkele jaren geleden is overleden. Veel van die mensen hebben goede herinneringen aan die samenwerking. Een sprekende anekdote is datje vroeger 'Kareltje Tik' werd genoemd omdat je er een gewoonte van maakte om suffende collega's aan het schrikken te maken door met een Engelse sleutel op de ruit van het kantoor te tikken. Je col lega's denken ook met veel plezier terug aan een fantastisch feest dat jij en je vrouw Ine vierden toen jullie samen 100 jaar oud werden. Jullie hebben toen een café, dat geen Heineken tapte, helemaal laten ombouwen tot een Heineken- kroeg. Klasse! Karei, nogmaals je hebt écht een prestatie geleverd die er mag zijn. Gelukkig ga je nog een tijdje door." Het is één van de grootste logistieke operaties in de geschiedenis van Heineken en HNS vervult een belangrijke rol: Amstel voor Zuid- Afrika maken. Vanaf eind oktober start er in Zuid-Afrika een megacampagne om de her introductie van Amstel te promoten. Reclame op televisie, billboards, in tijdschriften en ï.ooo proefsessies in het land: niets is te gek. Willem Jan van der Hoeven, Marketing Manager Amstel bij Brandhouse Beverage in Kaapstad, vertelt er meer over. nieuws UITGAVE VAN HEINEKEN NEDERLAND SUPPLY. m Poolse collega's uit Zywiec te gast in 's-Hertogenbosch Yimi\ t»» happy !i> litvr ilui not «hiIv lij» wnu livouiiu- pirnHwn Iwrr irnirticl to Vwih Alrn, bui li i< Millmnlr Irooi ilir uim mprUintci jikI 4» 1 nidai|{ to tb*1 uiiu-i tiuir hommmf icri|f l.iiiufiiig ilut iihi 10 rnjuv the qujliiv ami utrjt MKr.tlul jWw«mik- 10 kiW'«vil OKTOBER 2007 KAREL GUIT EN ZIJN PIETER PILS TEMIDDEN VAN COLLEGA'S lees verder op pagina 2

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

HNL - Supply Nieuws | 2007 | | pagina 1