HeineKen Bridgeclub organiseert cursus HNS-PRIJS- WINNAARS THE PICTURE REDACTIERAAD 'S-HERTOGENBOSCH COMPLEET 'Serving the Planet' vervangt fël HEIWEKEN NEDERLAND SUPPLY NIEUWS De langste dag van 2007 hebben we gehad, nog even en de zomer is alweer voorbij en de grauwe herfst staat voor de deur. 's Avonds is er niets meer op tv en je bent uitgezapt; tijd om aan iets nieuws te beginnen! Bridgen bijvoorbeeld. Grijp je kans om dit boeiende kaartspel te leren. ZOETERWOUDE. De Heineken Bridgeclub Zoe- terwoude organiseert weer een bridgecursus. De eerste les is op maandagavond 24 september 2007, de laatste lesavond staat gepland voor 17 december (12 avonden, 08-10-07 valt uit). De cursus vindt plaats in het kantoorrestaurant van Heineken Zoeterwoude en duurt van 20.00 uur tot 22.30 uur. De kosten bedragen slechts 60,00 plus het lesmateriaal. Het lesmateriaal kan worden aangeschaft bij cursusleider Sascha Lim. De kosten zijn 10,00. Wil je meer informatie of wil je je aanmel den? Neem dan tijdens kantooruren contact op met Heike Schmidt op telefoonnummer 071-5456832. De slogan Serving the Planet' is nu al een begrip binnen Heineken. Een prijsvraag voor alle medewerkers droeg bij aan deze bewustwording. Vijf collega's vielen in de prijzen en mogen een lang weekend met partner naar een willekeurige wereldstad. Maar liefst drie winnaars zijn afkomstig uit de HNS-organisatie. De opdracht voor de medewerkers was simpel: Als je gebeld wordt, hoefje alleen maar de telefoon op te nemen, je naam te noemen en de volgende zin uit te spreken: 'Heineken, Serving the Planet'. Voor produc tiemedewerkers zonder telefoon, was een alternatief bedacht. Zij moesten een getal onder de 1 miljoen noemen en konden zo meedingen naar een prijs. De uitreiking van de prijzen aan de vijf winnaars vond plaats op dinsdag 2 juli in Zoeterwoude door algemeen directeur Heineken Nederland, Philip de Ridder. Prijzen voor HNS Leuk detail is dat maar liefst drie HNS-ers in de prijzen vielen: Anita Martens (medewerker P&O, secretariaat en administratie bij Brand in Wijlre), Arie Rietveld (operator Verpakken in Zoeterwoude) en Jan Feijer (operational service coördinator 's-Hertogenbosch). Jan Feijer, die niet bij de prijsuitreiking kon zijn, koos voor New York: "Ik ben nog nooit in Amerika geweest en vier dagen is lang genoeg om deze stad te ontdekken." Of hij verwacht had de prijs te winnen? "Nee, natuurlijk niet! Ik was zeer verrast en dacht: hoe is het mogelijk dat ze mij bellen uit die lange lijst?" Arie Rietveld dacht dat zijn collega's een grap met hem hadden uitgehaald: "Ik dacht: dit is een geintje van ze. Maar al snel bleek dat het toch serieus was. Ik vind het echt erg leuk dat ik die prijs heb gewonnen. Wie ik meeneem naar Parijs? Ik weet het nog niet. Ik ben vrijgezel en heb keuze zat!" In Wijlre heeft Anita Martens uiteindelijk maar één keer de telefoon opgenomen met 'Serving the planet' en dat was meteen raak: "Ik kon het echt niet geloven. Op de laatste dag werd ik gebeld; het gonsde al een beetje op kantoor. Andere medewerkers waren ook al gebeld. Toen ik uiteindelijk hoorde dat ik had gewonnen, heb ik geloof ik wel drie keer teruggebeld om het te checken! Ik ben nog nooit in de VS geweest en had New York al lang op mijn verlanglijst staan. Top dat ik er nu ook écht naartoe kan gaan!" De overige winnaars zijn: Marja Vianen (management assistente Horeca Support in Zoeterwoude), zij koos voor Barcelona. En Bas Beukema (horecavertegen- woordiger in Deventer), hij gaat naar Rome. Op dinsdag 19 juni startte de nieuwe Heineken-merkcampagne Serving the Planet'. De commercial ging die avond op alle Nederlandse tv-zenders in première. 'Serving the Planet' benadrukt dat het merk het leven overal ter wereld wat plezieriger maakt. In de eerste commercial wordt de viering van het leven met een knipoog 'aan gestuurd' door Heineken, want als in de film de Heineken-brouwerij ook maar eventjes stil valt, ligt de wereld plat. 'Serving the planet' is gebaseerd op twee gedachten: 1. Letterlijk het serveren van bier; over de wereld doen we dat in meer dan 170 landen. 2. Met een dikke knipoog stellen we dat we de wereld met Heineken een klein beetje plezieriger en leuker maken. In opvolging van de succesvolle Biertje?- campagne van de afgelopen zes jaar, geeft 'Serving the Planet' de mogelijkheid tot een brede vertaling in de media- en marke- tingmix. Het thema laat zich gemakkelijk doorvertalen in alle vormen van merkcom- municatie, of het nu gaat om de introductie van een nieuwe verpakking of de sponso ring van een evenement. Ook wordt binnen de campagne vervolg gegeven aan Enjoy Heineken Responsibly. Floris Cobelens, marketingmanager Heineken voor Nederland: "Wij willen overbrengen dat Heineken een Nederlands wereldmerk is. Niet alleen met haar bier, maar ook met haar mentaliteit en innovatieve producten maakt Heineken de wereld een beetje leu ker. Heineken-bier is verkrijgbaar in meer dan 170 landen en daarmee is Heineken het meest internationale biermerk ter wereld." 'S-HERTOGENBOSCH. Een team van acht medewerkers staat klaar om voor HNS Nieuws het nieuws vanuit 's-Hertogenbosch te garanderen. Op intranet was een oproep geplaatst voor redactieleden, bij voorkeur mensen met een goed netwerk binnen het bedrijf en met 'een neus voor nieuws'. Op de foto de 'Bossche' redactie van HNS Nieuws bijeen. Van links naar rechts: Norbert Cappetti (Communicatie), Gerard Brockotter (TPM), Joop Donkers (communicatiebureau Strooks), Margreet van de Ven (Verpakken), Joost Broers (CS&L), Ewald Smits (Strooks) en Jeroen de Jong (Brouwen). Op de foto ontbreekt Sarah de Rijke (P&O), die met vakantie was. VLNR: KOOS TROMP, ANITA MARTENS, WIGGERT DEELEN, ARIE RIETVELD, MARJA VIANEN, HANS DE RUITER, BART BEUKEMA, PHILIP DE RIDDER. OP DE FOTO ONTBREEKT WINNAAR JAN FEIJER JULI 2007

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

HNL - Supply Nieuws | 2007 | | pagina 6