HET NIEUWE JAAR 'Straks krijgt u meer directe informatie over Heineken' aangesloten willen zijn op wat er op dit moment speelt binnen het bedrijf. In Kwartaalnieuws hebben we wel relevante verhalen over de huidige gang van zaken uit Heineken NL magazine overgenomen, maar dit bleek niet toereikend. Daarom hebben we een oplossing gezocht en gevonden! brouwerijen en de ontwikkelingen in de verkoopregio's. Uiteraard zullen we af en toe ook over onderwerpen blijven berichten die specifiek voor u als anders-actieven interessant zijn. Ten slotte wil ik u bedanken voor de aandacht die u aan ons Kwartaal- nieuws besteed heeft. Ik hoop, en ben er eigenlijk ook van overtuigd, dat u de komst van het Heineken NL magazine in uw brievenbus in de toekomst minstens zo gaat waarde- Prettige feestdagen en veel plezier met ons gezamenlijke medewer kersmagazine in 2010. Michael Dickstein Manager Communicatie Public Affairs Het beste bier brouwen, mooie merken bouwen en onze producten klantgericht aanleveren. Dit is, in het kort samengevat, wat het succes van ons bedrijf bepaalt. Generaties van oud-collega's hebben hieraan gewerkt, en ook vandaag de dag doen we dit nog zo. In de verschillende personeelsbla den komen deze onderwerpen regelmatig terug. De bedrijfsstrate- gie, de prestaties en vooral de medewerkers van Heineken Neder land in het centrum van de aan dacht. Dit geldt voor het Heineken NL magazine, het periodiek voor actieve collega's, en ook, op een andere manier, voor Kwartaal nieuws, het magazine voor 'anders- actieven'. De formule voor Kwartaal nieuws was een mix van (een beperkt aantal) actuele onderwer pen en verhalen gerelateerd aan activiteiten van mensen na VUT of pensioen. Het doet me plezier u te kunnen aankondigen dat u vanaf februari zoals alle overige medewerkers het reguliere Heineken NL magazine zult ontvangen, in plaats van Kwartaal nieuws. U krijgt daarmee recht streeks en veel sneller informatie over actuele ontwikkelingen uit de Supply Chain, Commercie en Busi ness Support; over nieuwe marke tingcampagnes, investeringen in de In de afgelopen maanden hebben we regelmatig feedback van onze oud-collega's gekregen, waaruit bleek dat velen van u nauwer Heineken nl kwartaalnieuws [19] Vanaf 2010 wordt Kwartaalnieuws vervangen door het reguliere personeelsblad Heineken NL magazine. Michael Dickstein, Manager Communicatie en Public Affairs, legt uit waarom.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

HNL kwartaalnieuws | 2009 | | pagina 19