coole shirts, strakgesneden jasjes. Herwin: "Daryl wilde meteen meedoen. In de toekomst gaan we meer ontwerpers vragen zich door Heineken te laten inspireren." HET MOOISTE MERK VAN DE WERELD Heineken the City is zeven dagen per week open. Hard werken dus, ook voor storemanager Mare van der Mijn. Maar hij heeft er zin in. Samen met de afdeling Marketing zal Mare ervoor zorgen dat in de winkel steeds nieuwe dingen te doen zijn. Van modeshows en miniconcerten tot signeersessies met bekende artiesten; voor elke klant een unieke belevenis creëren, dat is zijn missie. Mare: "Voor mij is Heineken het mooiste merk van de wereld. En iedereen die hier geweest is, zal iets van dat gevoel meenemen." Heineken nl kwartaalnieuws [7 x«t Kijk op www.heinekenthecity.nl voor de openingstijden en laatste nieuwtjes. Van boven naar beneden: Philip de Ridder, Marc van der Mijn, Frank Tjepkema, Herwin van den Berg.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

HNL kwartaalnieuws | 2008 | | pagina 7