Norbert Cappetti (41) Blijft tijdens de OS wakker voor FQQjR Senior communicatieadviseur. "Ik ben al vanaf het begin bij het proces betrokken, maar het hoogtepunt tot nu toe was de lancering van de TROM PET medio mei. Alle journalisten kregen een filmpje toegestuurd, waarin oud-nieuwslezer Joop van Zijl het journaal brengt met behulp van zijn TROM-PET. Trommelend vertelde hij de pers waarmee Heineken dit jaar de Oranjefans gaat helpen het Nederlands elftal te steunen. Waanzinnig goed. Overigens heeft hij daarbij hulp gekregen van een stand-in, een echte drummer. Onder in het beeld kon je lezen dat de premium dit jaar de TROM PET is. Een ander hoogtepunt was onze zogenaamde guerrilla-activiteit in het plaatsje Petten. Vroeg in de ochtend overvie len we het dorp van ongeveer 800 inwoners met de mededeling dat hun dorp was omge toverd tot Trompetten. Iedere 'Trompetten- bewoner' kreeg een pet en oproepkaart in de bus. En op het dorpsplein hebben we die middag kaarten voor een oefeninterland on der de bewoners verloot. Deze acties zijn al lemaal te zien op intranet. Met dit soort stunts hopen we veel aandacht van de pers te krijgen. Streven is het succes van de ja- gershoed te evenaren of zelfs te overtreffen. Met die hoed hebben we maar liefst voor 1 miljoen euro 'free publicity' gegenereerd. Met als hoogtepunt de aankomst van Jong Oranje op Schiphol na hun overwinning op het EK: ze hadden allemaal de hoed op en dat was op alle journaals te zien! Meer kun je niet wensen, toch?" "Thuis en in het café met familie en vrienden. En ik ga zelf naar Nederland - Roemenië. Dat wordt vast dé beslissingsmatch." "Italië, daar hebben we nog een appeltje mee te schillen." "Hockey, voetbal en zwemmen. Ik zal er niet bij zijn, maar vanaf de bank ga ik absoluut Pieter van den Hoogenband aanmoedigen!" Heineken nl kwartaalnieuws [15]

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

HNL kwartaalnieuws | 2008 | | pagina 15