Zoeterwoude Le séminaire seminar de Zoeterwoude exemple extraordinaire de moulin a eau dédié il y a quelques annés a M. van Munching Senior. Sur ce cliché, M. van Munching ex- prime sa satisfaction devant une superbe photo en cou leur du moulin a eau qui lui est offerte par M. J. M. Ros- sem, directeur de la produc tion. II est entouré de M. van Rossem et de M. C. Schelte- ma, directeur de la brasserie de Den Bosch. Devant le Barremolen, on peut voir de gauche a droite: Mm. F. C. Fontein, J. H. Bur ger, B. A. Horstman, V. DeMi- chele, L. van Munching Jr., P. P. Snoep, J. M. van Rossem et C. Scheltema. A two-week brewery seminar conducted in English at Hei- neken's Zoeterwoude plant was attended by 22 trainees from breweries associated with Heineken abroad. The trainees represented compa nies in Papua New Guinea, Indonesia, Singapore, Sierra Leone, Ghana, Nigeria, Ja maica, England and Greece. Also attending the seminar were 12 Heineken trainees and representatives of asso ciated Dutch companies. It was the third brewery semi nar organised by Heineken Technical Management. The department arranged most of the seminar presentations in collaboration with the staff of Heineken breweries in Hol land. A soccer match between trai nees and Heineken Technical Management which ended the course resulted in a 6-4 victory for the home side. 22 stagiaires participèrent pendant 2 semaines a un sé minaire, en anglais, qui avait lieu a la brasserie Heineken de Zoeterwoude. Les participants venant de brasseries associées a Hei neken a l'étranger, représen- taient des sociétés de Pa- pouasie en Nouvelle Guinée, d'lndonésie, de Singapour, de Sierra Leone, Ghana, Ni geria, Jamaïque, Angleterre et Grèce. 12 représentants des sociétés hollandaises as sociées a Heineken partici- paient également au sémi naire. C'était le troisième séminaire organisé par la division tech nique d'Heineken. Le dépar tement prépara la plupart des exposés du séminaire en col laboration avec l'équipe des brasseries Heineken eh Hol- lande. Un match de football entre les stagiaires et la Direction Technique d'Heineken termi- na la réunion sur un score de 6 - 4 en faveur des hötes. M. L. van Munching Junior, vice président de la Van Munching Co. Inc., a New York, remplagait son père en janvier de cette année, a l'occasion de la visite an- nuelle traditionnelle de la so- ciété van Munching aux Pays-Bas. En compagnie de M. Vincent DeMichele, le di recteur commercial de sa so- ciété, M. van Munching visita les brasseries de Zoeterwou de et de Den Bosch. A Zoe terwoude, on montra aux vi siteurs le Barremolen", Trainees and Heineken Technical Management soccer stars in action! Les stagiaires et les .cracks' du football de la Direction Technique d'Heineken dans le feu de Taction. Trainees and Dutch colleagues pictured against a background of Zoeterwoude's Appollo tanks. Les stagiaires et leur colléges hollandais photographiés devant les réservoirs Apollo de Zoeterwoude. Mr. L. van Munching jr., Vice President of Van Mun ching Co. Inc., New York, deputised for his father in January this year on the oc casion of the traditional an nual Van Munching visit to the Netherlands. Accompa nied by Mr. Vincent DeMi chele, his company's Traffic Manager, Mr. Van Munching toured the Zoeterwoude and Den Bosch breweries. At Zoeterwoude the visitors were shown the Barremolen, outstanding example of a water-mill dedicated a few years ago to Mr. Van Mun ching senior. In the CONTACT picture, Mr. Van Munching registers sat isfaction with a superb col oured picture of the water- mill presented to him by Mr. J.M. van Rossem, Production Director. With him are Mr. Van Rossem (r.and Mr. C. Scheltema, Den Bosch brew ery manager. Pictured in front of the Barre molen are, left to right: Messrs. F. C. Fontein, J. H. Burger, B. A. Horstman, V. DeMichele, L. van Munching Jr., P. P. Snoep, J. M. van Rossem and C. Scheltema. 18

Heineken Contact | 1978 | | pagina 18