VISITORS FROM FRANCE VISITEURS DE LA FRANCE Bubbling with enthusiasm about Holland and Heineken hospitality, 23 French visitors returned by train to Paris last September. Led by Messrs. Jean-Baptiste Lechère, Roger Yves l'Hévéder, Marcel Chaveau, and Bernard Petit from the Paris branch office of Moet Chandon, the group had enjoyed two days in Amsterdam. Included in the party were Mr. Jean-Paul Molinari, Distributor, and Mr. Isai Parent, Catering Officer for the French Air Force. Others were bartenders and managers of nightclubs, prominent cafés and military clubs. This happy group caused quite a traffic jam when posing in front of Amsterdam's central station before they left. They are listed below along with the name or location of their establishments. M. Alric "Le Nord-Sud" Louis Argence "Drugstore de la Défense" M. Mme. Louis Camiret Montmorency Maurice Chlacoff "Chez le Baron" Serge Fant "Drug West" Elysée 2 Henri Giraud "La Cure d'Air" Mantes la Jolie Leo Griffoul "O.K. Bar" Albert Gaudin et Alain Cosson, gérants du cercle des officiers du Ministère de I'Air. Christian Guignard "l'Hippopotamus" Jean-Jacques Laurent "Bar le Smart" M. Mme. Layrac "La Munich" Christian Marabotti "Dom Camillo" Paul Moran "Lack's Store" Enghien les Bains Nestor Renard "Le Nordland" Gérard Tanvet Café Tabac Pointoise Albert Boutros, gérant du foyer de troupe du Ministère de l'Air. Voici le groupe trés sympathique de Parisiens qui par son ambiance et sa gaieté a laissé un joyeux souvenir Amsterdam. Le groupe était conduit par MM. Jean-Baptiste Lechère, Roger Yves l'Hévéder, Marcel Chaveau et Ber nard Petit de l'agence parisienne de Moét Chandon. M. Jean-Paul Moli nari, entrepositaire et M. Isai Parent, de l'intendance des Forces Aérien- nes Frangaises ont participé au voyage. Les autres participants étaient des propriétaires de bars, des directeurs de night clubs, de cafés et de cercles militaires. Juste avant leur départ ils ont posé devant la Gare Centrale ce qui a donné quelques problèmes aux agents de circulation. Comme dans leurs établissements, ils ont su mettre Heineken en avant avec le sourire! Nous vous donnons les noms de ces invités, dont tout Amsterdam pariera encore longtemps. 19

Heineken Contact | 1972 | | pagina 17