jLadieó cud tieatleatM 7KetoUu*t&4 et "TKeMiemó, TO OUR FRIENDS AND BUSINESS RELATIONS ABROAD A NOS AMIS ET RELATIONS D'AFFAIRES A L'ETRANGER A face lifting and some new faces! Thanks to the many reactions we re ceived about the pieces of news and information contained in the old Heine- ken Bulletin, we have realised how im portant this type of communication with our business friends all over the world can be. We have therefore decid ed to give the Bulletin a face lifting and a new name Heineken Contact which was chosen from many alterna tives proposed, because we believe that it conveys our intention to commu nicate with you and not talk to you from the top of an imaginary "Heineken tower". As we intend to give the new maga zine a little more body than it had be fore, I hope that you will cooperate by sending us pictures and stories of events in connection with Heineken, which may be of interest to us and to your colleagues in other countries who are, like you and we here in Amster dam and Rotterdam, engaged in furthe ring the name and fame as well as the turnover of our internationally known product. In addition we shall try to bring about an exchange of in formation on marketing efforts and ad vertising campaigns in the various countries where Heineken is promoted in different ways. One never knows; it might give you ideas that would be useful for your own activities, although we fully realize that circumstances can differ from market to market. May I furthermore take the opportunity, offered by this first issue of Heineken Contact, to present to you the new re organised Export team of Regional- and Area Managers and other export exe cutives with whom you will be commu nicating in the future on Heineken matters, both in correspondence and verbally, during your visits in Holland and theirs to your markets. I believe you might like to see the faces of the people you will be dealing with, cer tainly if you have not yet met them personally. You will find their pictures on the centerpages of this edition. Please be assured that every member of my staff is doing his utmost to in tensify our cooperation and to back you in every possible way in pushing the sales of Heineken beer. Yours very sincerely, J. Ch. Cornelis Un visage neuf et quelques nouveaux visages. Les nombreuses reactions, que nous avons regues après I'envoi de chaque Heineken Bulletin, nous ont fait appré- cier la valeur amicale et professionnelle de ce type de communication. Aussi, toujours désireux de nous améliorer, avons nous décidé de faire subir a notre Bulletin une intervention de chi rurgie esthétique pour essayer Ie lui enlever Ie cöté "carte de visite 'qu'il exprimait parfois. Ce nouveau visage méritait un nouveau nom et parmi beaucoup d'alternatives nous avons choisi "HEINEKEN CON TACT", car ce nom traduit Ie mieux notre intention véritable et sincère de communiquer avec vous au lieu de monologuer du haut de notre tour d'ivoire imaginaire. Comme nous avons I'intention de donner un peu plus de corps a notre journal, nous espérons que vous voudrez bien nous aider; les photos que vous pouvez nous envoyer et tout ce que vous pouvez nous racon- ter d'amusant et d'intéressant ayant un rapport avec Heineken, est du plus grand intérêt pour tous ceux qui, com me nous, construisent et répandent la renommée de Heineken. De notre cóté nous essayerons de mettre sur pied un échange d'information au sujet du mar keting et des campagnes publicitaires et promotionnelles que nous faisons dans certains pays sous différentes formes. L'on ne sait jamais, cela pour- rait vous être utile et vous inspirer dans vos propres activités, bienque nous nous rendions parfaitement comp- te que les besoins et les techniques de chaque marché peuvent varier. Je profite de ce premier numéro de HEINEKEN CONTACT pour présenter ceux de mon équipe d'exportation avec qui vous serez en contact aussi bien par correspondance qu'ora- lement, quand vous viendrez en Hol- lande ou lors de leurs passages dans vos pays. Je pense que vous aimeriez connaitre les visages de ceux a qui vous aurez faire, surtout si vous ne les avez pas encore rencontrés. Vous trouverez au milieu de cette édition leurs portraits. Soyez sürs que chaque membre de mon équipe fera I'impossi- ble pour aboutir a une coopération des plus étroites et pour vous soutenir par tous les moyens afin de stimuler les ventes de Heineken. J. Ch. Cornelis

Heineken Contact | 1970 | | pagina 3