ROYAL VISIT VISITE ROYALE PUEBLO SUPERMARKET PUEBLO SUPERMARKET mmmm ftcnm mm Our Amsterdam brewery was honoured with a visit from His Majesty King Moshoeshoe II of Le sotho, an enclave of South Africa. The photo shows the arrival of King Moshoeshoe II (in the middle) accompanied by His Excellency Am bassador B. J. Slingenberg (right) and welcomed by Jonkheer Wittert van Hoogland, Chairman of the Board of Directors (left). His Majesty appeared to be very interested in all he saw during his tour of the bre wery. La brasserie d'Amsterdam a été honorée par la visite de Sa Majesté Ie Roi Moshoeshoe II de Lesotho (enclave en Afrique du Sud). Vous voyez sur la photo l'arrivée de Roi Moshoeshoe II, qui était accompagné par Son Excellence l'Ambassadeur B. J. Slingenberg (a droite). Le Jonk heer Wittert van Hoogland, président du Conseil d'Administration (a gauche) lui souhaita la bienvenue. Sa Majesté se montrait trés inté ressé dans tout ce qu'il voyait pen dant sa visite de la brasserie. Pueblo Supermarkets are to be found on many islands in the Carib bean. On St. Croix extensive sales promotion campaigns are run most successfully. The customers are asked by aid of an advertisement (see photo) to guess how much beer will be sold that day, and the winner of the first prize receives a free crate of Heine- ken every week for a year. And as well as that, everyone who has Heineken in his shopping-cart gets a present from a 'Heineken' girl. In this way about 500 crates of beer are sold every Saturday. Les Pueblo supermarkets sont installés dans de nombreuses lies cara'ibes. A Ste Croix, de larges promotions de ventes ont lieu avec beaucoup de succès. Par l'intermédiaire de la publicité, on demande aux clients (voir photo) de deviner les quantités de bière qui vont être vendues ce jour la, avec comme premier prix chaque se- maine pendant un an, un carton de Heineken gratuit. De plus, chaque personne ayant de la Heineken dans sa petite poussette, regoit une sur prise d'une jeune fille "Heineken". De cette manière, quelques 500 cartons de bière sont vendues chaque samedi.

Heineken Contact | 1970 | | pagina 15