mm. KAMPEERDERS STOEIDEN MET MERKARTIKELEN conime- Camping Kwizfestival '70 Men neme: 120 campings, 150 presentatieavonden, 8 weken, ruim 20.000 (volwassen) bezoekers, 80.000 kwiz- kranten, 10 merkartikelen en 4 teams en men heeft de voornaamste bijzonderheden van het Campingkwizfes- tival, dat in het afgelopen zomerseizoen onder een deel van het Nederlandse vakantiepubliek is gelanceerd. De 120 campings waren verspreid over het gehele land. Sommige hadden meer dan één kwizfestivalavond, waar mee het aantal van 150 presentaties verklaard is. In een periode van 8 weken, van 22 juni tot 16 augustus hebben naar schatting zo'n 20.000 vakantiegangers in totaal deze avonden bezocht. Vier teams van het Bureau Voorlichting Merkartikelen trokken in die periode door het land, van oost naar west en van noord naar zuid. Zij brachten een programma, dat van tevoren door middel van affiches en de reeds genoemde kwizkrant onder de aandacht van de campingbewoners was gebracht. Naast Heineken waren de volgende negen merken vertegenwoordigd: Conimex, Erdal, Golden Wonder, Haust, Hofnar, Lassie, Unox, Victoria en Wybert. Voor elk van deze merken was op de kwizavond onge veer tien minuten beschikbaar, gedurende welke tijd de liefhebbers konden deelnemen aan een wedstrijd of kwiz, onder leiding van een presentator met zijn assistent(e). De winnaar of winnares van elke wedstrijd ontving een aan trekkelijke prijs in de vorm van een pakket produkten van de betrokken fabrikant. Voor de overige finalisten was er een leuke troostprijs. 1. Een momentopname van de Conimex-kwiz. 2. Een van de deelnemers aan de Heineken spraakwaterval. 3. De winnaar van de spraakwaterval kreeg onder meer een T-shirt. 4. Spanning bij de sigarenrookwedstrijd, waar het ging om de langste askegel.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Het meest getapt | 1970 | | pagina 26