HEINEKEN DE RUIMTE alleen daarom al het bezoeken waard is, heeft het mis. Er mag geen alcohol houdende drank geschonken worden, tenzijtenzij de aangeboden drank werkelijk nieuw is voor de Nederlandse markt. Dan is het een vanzelfsprekende zaak, dat er uitzon deringen op de regel gemaakt worden. Wij verlangen immers, dat onze weder verkopers „door eigen waarneming" verkoopadviezen kunnen geven? Wat verwachtten de bezoekers dan van deze beurs? Wij vroegen dat aan een aantal van onze gasten, die als representatief voor deze groep geacht kunnen worden. Hun antwoord leek nogal eenvoudig: „Informatie! Informatie over onze branche., (nieuwe) produkten en hun verkoopmogelijkheden, èn de presen tatie van die produkten. Overzicht van onze stand met in het linker gedeelte de eerste Nederlandse satelliet. Op 7 en 8 september jl. werd, voor het tweede jaar in successie, de Na tionale Slijtersvakbeurs gehouden in de R.A.I. te Amsterdam. Dat deze beurs in een behoefte voor ziet, getuigt wel het aantal bezoekers, dat belangrijk groter was (ongeveer 15 procent) dan vorig jaar. Wie denkt, dat dit een „natte" beurs is, waar allerlei sterke drankjes te kust en te keur zijn te proeven, en

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Het meest getapt | 1969 | | pagina 10